03 listopada 2016

Powrót do pisania bloga i fotograficzna relacja z wyprawy do Białegostoku

WITAJCIE KOCHANI,


Dawno mnie tutaj nie było...aż stęskniłam sie za Wami i za pisaniem dla Was nowych postów. Moja nieobecność miała kilka powodów, również nieco brak weny twórczej, jednak teraz znów chcę wrócić do pisania.

Ostatni post napisałam w sierpniu po nagraniu mojego wymarzonego odcinka Jaka to melodia? co wywołało u mnie wiele emocji, do tego praca...kolejne podróże...do Białegostoku i Łodzi, rozmyślania o przyszłej pracy w branży turystycznej...to wszystko zaprzątało moją głowę :)

A oto moje wspomnienia z podróży do Białegostoku i Łodzi..zapisane na fotografiach









Jak widać na powyższych zdjęciach, do Białegostoku pojechałam z Kingą na koncert Bajmu, oczywiście spotkałyśmy się z naszą koleżanką Anią (z naszej melodiowej rodzinki ;)), która oprowadziła i opowiedziała nam o najważniejszych miejscach w Białymstoku....

















































W następnym poście zabiorę Was w wirtualną podróż do Łodzi :)

2 komentarze:

  1. Wspaniała przygoda Aniu :) Cieszę się, że wyprawa się udała. Zdjęcia jak zawsze superowe. Kiedys musze odwiedzić Białystok koniecznie. Zdjęcia pałacu i tych ogrodów bardzo mi się podobają. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cieszę się, że wracasz z nowymi postami. Czekam niecierpliwie na ten łódzki, ponieważ jestem ciekawa co myślisz o tym mieście. Białystok to wciąż moje niespełnione marzenie. Mam nadzieję, że kiedyś nadrobię zaległości i w końcu się tam wybiorę. Super, że koncert i wycieczka się udały :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...