17 czerwca 2016

Moje pocztówkowe zdobycze 2016

Kochani!

Ostatnio nie mam pomysłów ani czasu, żeby przygotowywać dla Was dłuższe posty. Obecnie w ciągu tygodnia zajmuję się pracą a po pracy trenuję nordic walking więc jestem mega zmęczona i nawet nie mam siły usiąść do komputera. Dziś z powodu pogody nie poszłam na kijki, więc mogłam odespać i teraz pomyślałam, że pokażę Wam moje pocztówki, które udało mi się zdobyć w minionych miesiącach 2016 roku ;) Zapraszam do oglądania. Większość tych pocztówek kupiłam sama w trakcie moich wojaży po Polsce w minionych miesiącach, a jedną - z Gorców otrzymałam od mojej koleżanki :)















To oczywiście nie koniec moich podróży na ten rok, mam już zaplanowane kolejne, z których będę oczywiście zdawała relacje tutaj na blogu. Będę więc bogatsza o kolejne pocztówki. Dla mnie kartki są jakby taką "obrazkową kroniką" moich podróży. Dzięki temu mogę sobie wspominać potem miejsca, w których byłam :) Staram się wybierać takie pocztówki, na których widnieją obiekty, w których byłam i z którymi mam ważne wspomnienia albo są po prostu dla mnie piękne i wyjątkowe :) 

4 komentarze:

  1. Ta z Opola wygląda genialnie <3 Jak lubisz spacerować to zapraszam cię do Modlina Twierdzy! Daleko nie masz, a możesz poznać naprawdę niezwykłe miejsce :) Tylko godzinka Polonusem lub Transludem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. też zawsze kupuję pocztówki, gdziekolwiek jestem - są dla mnie najlepszą pamiątką (oprócz zdjęć ;)). chyba że mam już w swojej kolekcji kartki z danego miasta, wtedy wolę przeznaczyć pieniążki na co innego.
    niby kolekcjonuję pocztówki już kilka lat, a nie mam żadnej widokówki z Siedlec!
    z tych kartek, które pokazałaś, najbardziej podoba mi się pierwsza, wesoła górska pocztówka. :)
    też chciałam kiedyś spróbować nordic walking, ale zupełnie mi nie szło, nie wiedziałam, jak używać kijków, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pocztówki z pięknymi widokami :) Szczególnie podoba mi się ta z Krakowa :) Może dlatego że szczególnie lubię Kraków, z jego piękną starówką i milionem małych, urokliwych uliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kolekcjonuje pocztówki. Bardzo fajna sprawa. Mam kilkanaście nawet z różnych stron świata. Jak dla mnie najfajniesza forma pamiątek.

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...