11 czerwca 2016

Bulwary Wiślane i Park Fontann w Warszawie

Kochani!

Jeśli nie macie pomysłu na spędzanie weekendu w Warszawie to polecam Wam wszystkim wybrać się nad Wisłę na Bulwary albo na pobliski Multimedialny Park Fontann. Jak dla mnie to idealne miejsce dla mnie, uwielbiam tam przychodzić i robić zdjęcia. Dziś również byłam i specjalnie dla Was zrobiłam zdjęcia. Mam nadzieję, że ktoś z Was zachęci się do spaceru w te miejsca :) 
Oprócz tego wrzucam też kilka zdjęć z warszawskiej starówki oraz Krakowskiego Przedmieścia :)


BULWARY WIŚLANE 













MULTIMEDIALNY PARK FONTANN


























STARÓWKA I KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE












7 komentarzy:

  1. jakie świetne zdjęcia! takie wakacyjne. :) ogromnie podobają mi się te globusy i park fontann. ostatnio mówili o nim chyba w telewizji!
    pamiętam, że podczas mojego pobytu w Warszawie, obok zamku spacerowała sobie... panda. :D z tego, co widzę, teraz przyszedł czas na Kubusia Puchatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pandę już też widziałam, a teraz jest Kubuś i Tygrysek też był, tylko nie zrobiłam mu zdjęcia :) kiedyś chodził też Krecik a czasami i syrenka warszawska :)

      Usuń
  2. Przyjedź w wakacje na Jurę, tu dopiero są zachwycające widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przyjadę ;) właśnie zaczęłam zbierać pieniądze na nowe podróże ;)

      Usuń
  3. Oo jak fajnie, że trafiłam akurat na ten wpis!
    Wybierałam się do Warszawy pod koniec czerwca, ale jak zobaczyłam ile utrudnień w związku z tym szczytem NATO to przekładam o miesiąc.
    Myślę, że zainspiruję się kilkoma miejscami.
    Bulwar wygląda zachęcająco, szczególnie w taki słoneczny dzień!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mogłaś się zainspirować moim postem do zwiedzania Warszawy a szczególnie tych miejsc, które pokazałam :) bo to moim zdaniem dwa najpiękniejsze miejsca do spacerowania latem w stolicy. Oj tak, Warszawa często bywa blokowana, kiedy przyjeżdżąją jacyś politycy zagraniczni. Kilka lat temu 4 czerwca był u nas prezydent Obama (i nie tylko, chyba inni też) i w tamtym czasie przyjechała do mnie koleżanka i chciała pozwiedzać Warszawę, ale musiałyśmy się ograniczyć bo nie było jak dojechać w niektóre miejsca.

      Usuń
  4. Ciekawe zdjęcia, nie znałem jeszcze Warszawy z tej strony:)
    Dziękuję za pocztówkę z Lublina!

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...