30 maja 2016

Magia Lublina

Kochani!

Dzisiaj chciałabym zabrać Was wszystkich w wirtualną podróż po magicznym mieście Lublinie, w którym zakochałam się już od dawna. Miałam przyjemność wrócić do Lublina w miniony długi weekend...aż szkoda, że ten weekend już minął, chciałabym w Lublinie zostać na dłużej, czasami nawet mam myśli o tym, żeby tam zamieszkać. Cudownie się czuję w tym magicznym zakątku Polski. Zapraszam do obejrzenia Lublina na moich fotografiach...mam nadzieję, że i Wy poczujecie magię tego miasta i zachęcicie się do odwiedzenia Lublina i przespacerowania się jego najpiękniejszymi uliczkami.











































4 komentarze:

  1. oo, jak miło zobaczyć znajome miejsca u kogoś na blogu! :) czasami się zastanawiam, czy wolę czytać o miastach, w których nie byłam, czy też o tych, które już miałam okazję odwiedzić. chyba nie umiem wybrać.
    przez Lublin zawsze przejeżdżam, jadąc do dziadków; miałam okazję raz zwiedzać to miasto. spodobało mi się! podobają mi się też zdjęcia, które zrobiłaś - są takie różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niedawno prosiłaś o napisanie kilku zdań o moim ukochanym mieście. I sama nie wiem, czy kocham bardziej Warszawę i Lublin, ale w tym poście chciałam po raz pierwszy oddać całą relację z podróży bez zbędnych opisów a tylko zdjęcia ;) czasem fotografie więcej mówią niż słowa. :)

      Usuń
  2. O, co to za murki? :) Bo ja ogółem nie lubię zwiedzać miast, ale kocham zwiedzać ruiny <3 I jakie fajne to duże bańki <3
    Ach, no i oczywiście McD... On jest wszędzie -.- Nawet u mnie go budują, choć przecież mamy tyle otyłych dzieci.... -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne miasto. Koniecznie muszę tam pojechać. Magia. Pozdrawiam Cię i życzę kolejnych wspaniałych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...