06 maja 2016

Kochani Czytelnicy

Kochani Czytelnicy mojego bloga.

Wybaczcie, że ostatnio nie wrzucam nic nowego na bloga, ale chwilowo nie miałam jak, a to brak weny twórczej, a to brak czasu, a nawet jak był czas to jakoś nie miałam możliwości na dłużej posiedzieć przy komputerze by coś napisać - czasem wolałam czas spędzić poza domem, w końcu wiosna.



Ale niedługo pojawią się kolejne ciekawe posty. Wybieram się na moją "zaległą majówkę" :D   W ten weekend wybieram się do Opola i Kielc na dwa koncerty Bajmu, także po powrocie będziecie mieć co czytać ;) Ostatnio żyję tylko tym wyjazdem, bo nie ukrywam, że podróż do Opola marzyła mi się już od czasów dzieciństwa. To stolica polskiej piosenki, a jak zapewne wiecie, albo i nie, jestem wielką fanką polskiej muzyki, oglądam festiwal opolski odkąd od 2001 roku i od tamtej pory marzyłam o koncercie w tym legendarnym opolskim amfiteatrze :D


Opole to również miejsce, gdzie zaczęła się kariera mojego ukochanego zespołu Bajmu, także nie może mnie tam zabraknąć ;)



Do zobaczenia przy okazji następnych postów ;)

1 komentarz:

  1. Oj ja nawet nie pamiętam kiedy pisałam coś u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...