29 kwietnia 2016

NOWE ZAGADKI O WARSZAWIE - PARKI WARSZAWSKIE

Kochani!

Wczoraj będąc na spacerze z koleżanką nabrałam inspiracji do napisania kolejnego postu z cyklu "zagadki o Warszawie". Postanowiłam więc sprawdzić ile wiecie na temat warszawskich parków.

Przed Wami 10 zagadek obrazkowych i w komentarzu napiszcie odpowiedzi. Tym razem też nie jest to żaden konkurs - po prostu taka zabawa na wiedzę o Warszawie :)

POWODZENIA!!!


1. Jaki park znajduje się przy Galerii Wola Park? 


2. Jak się nazywa ten zamek i w jakim parku się znajduje? (nie pomylcie z parkiem z pytania nr 8 (poniżej)). 


3. W jakim warszawskim parku można spotkać pawie indyjskie? 


4. W jakim parku znajduje się Grób Nieznanego Żołnierza?


5. W jakim parku możecie zobaczyć dzikie zwierzęta? 



6. W którym parku znajduje się taki napis ;) (dla ułatwienia dodam, że nie w tym samym, o który pytam w poprzednim pytaniu ;)). 



7. W jakim parku znajduje się jedyny w Warszawie wyciąg narciarski? (trochę słabo widać, ale mam nadzieję, że odgadniecie)


8. Jaki park znajduje się w pobliżu placu Trzech Krzyży i Sejmu?


9. W jakim parku na Woli znajduje się ten amfiteatr? 

fot. okwola.ehost.pl 

10. W jakim parku znajduje się Jeziorko Kamionkowskie?




7 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia,ja nigdy nie byłam w Warszawie, i zapewne gdybym miała się wybrać to na pewno do takiego parku jaki polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety niewiele wiem, ale na pewno będę wiedzieć wszystko jak mnie oprowadzisz po swoim pięknym mieście. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja z taką nietypową prośbą, masz może jakiegoś maila lub inne miejsce, w którym mogłabym się z Tobą skontaktować? :)

    kasia z bloga poza-granice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście - moge podać Ci maila aniaa68@poczta.onet.pl

      Usuń
    2. wysłałam wiadomość :)

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia xd nie łażę tak po Wawie :D Zoo to Zoo <3 ja w Zoo przy Starzyńskiego i uważałam, że to jedyne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. DreamHost is definitely the best web-hosting provider with plans for any hosting needs.

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...