12 marca 2016

Tęsknota za bliskimi osobami

Nadal nie potrafię wymyślić dla Was ciekawych tematów na posty. Ostatnio taki dziwny mam czas. W tym czasie właśnie ogrania mnie jakaś tęsknota za bliskimi osobami. Tzn mam rodzinę ale tak, jak pisałam mam przyjaciół, którzy mieszkają daleko, w innych miastach. Spotykamy się rzadko, głównie na koncertach lub przy okazji nagrań mojego ulubionego programu. Zostaje mi tylko kontaktować się z nimi na FB, a i na to nie zawsze jest czas - zarówno z mojej strony jak i moich bliskich. A chciałabym móc częściej ich widywać. Samo pisanie z kimś nie daje tyle radości co spotkanie w cztery oczy, twarzą w twarz. Wtedy możesz się przytulić, poczuć ciepło przyjaciela/przyjaciółki, możesz wszystko opowiedzieć i wysłuchać zwierzeń drugiej osoby. Ostatnio znów dopadło mnie to uczucie. Nie potrafię sobie z nim poradzić, próbuje nie myśleć, ale wspomnienia z minionych wspólnie spędzonych chwil wracają ciągle do moich myśli. A wtedy tęsknię jeszcze bardziej.

A może wy znacie jakieś sposoby na to jak pokonać tęsknotę? Potrzebuję pogadać z kimś na ten temat, a nawet nie mam z kim :( samotność jest straszna i trudna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...