23 marca 2016

ROZWIĄZANIE KONKURSU ORNITOLOGICZNEGO!!!

Kochani!

Dziś przyszedł czas na rozwiązanie konkursu ornitologicznego. 



Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w rozwiązywaniu ptasich zagadek. Trochę mało osób wzięło w nim udział, ale widocznie ptasi świat nie wszystkim jest tak dobrze znany ;) To tylko motywuje mnie do tego, by pisać więcej o ptakach i opowiadać Wam o życiu naszych skrzydlatych przyjaciół. 

Oto prawidłowe odpowiedzi: 

Zdjęcie Nr 1. SIKORKA BOGATKA
Zdjęcie Nr 2. JASKÓŁKA OKNÓWKA
Zdjęcie Nr 3. DUDEK (ZWANY TEŻ DUDKIEM ZWYCZAJNYM)
Zdjęcie Nr 4. SÓJKA 
Zdjęcie Nr 5. PUSZCZYK 


Wśród nadesłanych poprawnie odpowiedzi wylosowałam jedną osobę !!!





Osoby, które poprawnie odpowiedziały na pytania 




wszystkie losy wrzuciłam do kubeczka

Moment kuliminacyjny !!!

And The Winner is...KINGA ON TOUR!!!!  Gratulacje

Zwyciężczynią konkursu jest Kinga On Tour!!! Gratulacje. Kochana, prześlij mi na maila (aniaa68@poczta.onet.pl) swój adres mailowy, to otrzymasz nagrodę - kolorwankę. Ta kolorwanka będzie inna, niż planowałam wysłać, ale też jest z ptakami :) 



5 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy! Z tych ptaków to kojarzę jedynie sikorkę i jaskółkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to dobrze, że nie wygrałam, bo ja akurat mam tę kolorowankę, myślałam, że może jest jakaś nowa :D Ale dokładnie mam tą, która jest na zdjęciu, juz nawet w połowie pokolorowaną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo,ale super! :)
    Na maila napiszę dzisiaj bądź jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kindze :)! Z kolorowanek mam jedną, z motywami kwiatowymi :).

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...