24 lutego 2016

Moja Przyjaciółka Moniś

Kochani dziś chciałam dla Was zrobić (przygotować) post fotograficzny. Będzie to zbiór zdjęć mnie z moją najlepszą przyjaciółką Moniką (czyli Moniś ;)) Kocham ją bardzo, jak rodzoną siostrę. Rozumiemy się zawsze bez słów, często nawet myślimy o tym samym w tej samej chwili. I chociaż mieszkamy daleko od siebie, dzielą nas kilometry, to jednak potrafimy się przyjaźnić. Każdemu z Was życzę, żeby mógł w życiu spotkać (odnaleźć) taką osobę, tak bardzo bliską, jaką jest dla mnie Monika <3 

Moniś jest zawsze ze mną na dobre i na złe. Nigdy mnie nie ocenia, czy robię coś dobrze, czy źle. Po prostu jest ze mną i kocha mnie, tak jak ja ją ;) 

A oto nasze zdjęcia


























6 komentarzy:

  1. Chyba znacie się już bardzo długo, ponieważ obie się zmieniłyście przez lata :) Przyjaźń trwająca lata to wielki skarb. Trzeba o nią dbać i ją pielęgnować. Gratuluję takiej przyjaźni i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprzyjaźniłyśmy się w 2010 roku, więc to już 6 lat :) Dziękujemy, staramy się dbać i podtrzymywać naszą przyjaźń na tyle ile nam pozwala czas i odległości, bo mieszkamy daleko od siebie, ale wiem, że zawsze mogę liczyć na Moniś ;)

      Usuń
  2. Dobrze mieć taką przyjaciółkę :)! Teraz ciężko o takie relacje, bo wiele ludzi ma w sobie zazdrość, zawiść i czasem najbliższe osoby potrafią zadziwić! Życzę Wam kolejnych udanych lat przyjaźni :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja poznałam co to zazdrość i zawiść ale na szczęście nie na Moniś. Wręcz przeciwnie. Kiedy inni mnie zawiedli, Monika zawsze była przy mnie i jest dalej, nawet jeśli Ona mieszka w Rzeszowie a ja w Warszawie.

      Usuń
  3. Piękna przyjaźń Aniu. Monika musi być naprawdę super. Niezłe km was dzielą ale to nie osłabia Waszej przyjaźni. Życzę Wam żeby trwała wiecznie. Wszystkiego najlepszego Dziewczyny :) Gratuluje Wam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Przekażę Monice. Jest najlepsza.

      Usuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...