12 lutego 2016

KONKURS ORNITOLOGICZNY

Kochani!

Ogłaszam konkurs ornitologiczny na moim blogu.



Na czym będzie polegać? Co jest do wygrania?

Zasady są następujące:

1. Każdy, kto chce wziąć udział w konkursie, musi pod tym postem napisać odpowiedź na zagadkę konkursową. 

2. Zagadka konkursowa będzie polegała na prawidłowym rozpoznaniu 5 gatunków ptaków na poniższych zdjęciach. Specjalnie wybrałam takie ptaki, żeby nie były zbyt trudne, a jednocześnie zmotywowały Was do poszukiwania w atlasach, Internecie czy filmach przyrodniczych - pomoc naukowa może się przydać ;)

3. Konkurs potrwa do 21 marca - do pierwszego dnia wiosny :) Możecie podzielić się informacją o tym konkursie ze znajomymi, może ktoś jest miłośnikiem ptaków i zechce wziąć udział w konkursie.

4. Do wygrania jest taka piękna kolorowanka z ptakami 


5. Wśród nadesłanych komentarzy z odpowiedziami, rozlosuję jedną osobę, która otrzyma ode mnie taką kolorowankę. Wtedy poproszę zwycięzcę o podanie adresu na mój adres mailowy, który podam po zakończeniu konkursu. Wtedy tez podam prawidłowe odpowiedzi.


A OTO 5 KONKURSOWYCH ZAGADEK - ZDJĘĆ PTAKÓW
Wszystkie zdjęcia ptaków są moje - 4 ptaki to nasi pacjenci ptasiego azylu a jednego spotkałam w jednym z warszawskich parków :) 



1. Jaki to ptak?



2. Jaki to ptak?



3. Jaki to ptak?



4. Jaki to ptak?


5. Jaki to ptak?



POWODZENIA!!!

12 komentarzy:

  1. Ja udostępniam konkurs! 3 ptaki rozpoznaję, a pozostałe poszukam po weekendzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję za udostępnienie. Powinnam zrobić jeszcze jakiś banner konkursowy :D ja też po weekendzie.

      Usuń
    2. Poserfowałam trochę po necie i moje odpowiedzi są takie :)
      1. Sikorka
      2. Jaskółka
      3. Dudek
      4. Sójka
      5. Puszczyk

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi i udział w konkursie :)

      Usuń
  2. jako że na ptakach kompletnie się nie znam, to pozostaje mi życzyć powodzenia innym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten konkurs jest nie tylko dla tych, co wiedzą dużo o ptakach. Bardziej chciałam zachęcić Was do poszukiwania "jaki to ptak" - w atlasach, internecie, zapytaniu znajomych. Chciałam wszystkich zachęcić do zgłębiania wiedzy o ptakach.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo,jaka świetna kolorowanka! Chętnie wezmę udział, baner udostępnię u siebie na blogu jak będę miała lepszy dostęp do internetu. Odpowiedzi też wówczas podam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje odpowiedzi:
      1. Sikorka, chyba bogatka
      2. Jaskółka
      3. Dudek zwyczajny
      4. Sójka zwyczajna
      5. Mała sówka :D
      Banerek umieściłam na blogu: http://kingway007.blogspot.de/2015/12/biore-udzia-w.html

      Usuń
  5. Nie znam się zupełnie na gatunkach ptaków, ale pomysł na konkurs super. :-) Życzę wszystkim powodzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że mam tu takie zaległości. Konkurs bardzo ciekawy :) Oto moje odpowiedzi:
    1. Sikorka
    2. Jaskółka
    3. Dudek
    4. Sójka
    5. Puszczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Sikorka
    2. Jaskółka onykówka (chyba, że ten drugi człon pomieszałam :D)
    3. Dudek
    4. Sójka
    5. Puszczyk :)

    I udostępniłam na Google+ :)

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...