14 grudnia 2015

Coś optymistycznego! :D

Hejka!
 
Co tam u Was? Czekacie pewnie już na święta i sylwester? Już czuć bardzo świąteczną atmosferę. Ja ją bardzo lubię, a w tym roku szczególnie mogłam ją poczuć podczas 2 tygodni pracy w Empiku. Potrzebowałam trochę czasu na ochłonięcie od tych smutnych emocji.
 
Ale....jak to się mówi, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Mimo wszystko, staram się patrzeć optymistycznie na świat i na to, co przynosi mi życie. Doceniłam to, że mogłam przez ten czas trochę popracować, zawsze trochę grosza się przyda. Niedługo też otrzymam pieniążki z Jaka to melodia? Tak więc będę mieć na swoje wydatki. A jak wiecie, kocham koncerty i podróże koncertowo-turtystyczne :D
 
 
I oto dziś pojawiła się cudowna nowina

http://popheart.pl/2015/12/mariah-carey-wystapi-po-raz-pierwszy-w-polsce/


 Tak więc wybieram się ze znajomymi :D W piątek rusza sprzedaż biletów. Mam nadzieję, że mojej przyjaciółce uda się kupić 3 bilety dla nas :D
 
 
Od jutra też wznawiam poszukiwania pracy. Także CV muszę wydrukować i jutro ruszam po galeriach pytać o pracę i roznosić CV.

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w szukaniu!
    CO do koncertu - oby udało się jej kupić bilety i obyś dobrze się bawiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie pozostaje mi życzyć Wam zakupu biletow i udanego koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego koncertu!!! No i owocnych poszukiwań pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzienia w poszukiwaniu pracy i udanego koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałej pracy Ci życzę Aniu :) i udanego koncertu oczywiście. czas szybko leci

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w poszukiwaniu pracy, a taki koncert to i jak chętnie bym zobaczyła :-)

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...