29 listopada 2015

ZŁOTE MYŚLI

Hejka!

Dzisiaj taki post będzie, w którym możecie się dowiedzieć coś więcej o mnie.



Pamiętacie "Złote Myśli"? z dzieciństwa? Każda dziewczyna w mojej klasie miała specjalny zeszyt z pytaniami i wymieniałyśmy się, tak jak pamiętnikiem, i odpowiadałyśmy wzajemnie na pytania. Potem wkładało się kartkę z odpowiedziami do kolorowej koperty lub zaginało kartkę i oddawało właścicielowi ;)

Postanowiłam, ze w tym poście odpowiedzieć na takie pytania.

Pytania zaczerpnęłam z tej strony

http://wszystkoomyslach.blox.pl/html


1. IMIĘ I NAZWISKO

Ania Art. :)

2. ADRES

aniaa68@poczta.onet.pl

jak ktoś chciałby do mnie wysłać pocztówkę, to adres podam, jak ktoś napisze na maila ;)

3. DATA URODZENIA I ZNAK ZODIAKU

1.04.1987 BARAN :)

4. MASZ RODZEŃSTWO?

MAM

5. PODAJ IMIĘ?

GOSIA

6. MASZ DRUGIE IMIĘ?

MAM

7. TO NAPISZ

AGNIESZKA

8. MASZ CHŁOPAKA/DZIEWCZYNĘ?

NIE, JESTEM SINGIELKĄ

9. PODAJ JEGO/JEJ IMIĘ?

Nie podam, bo nie mam

10. MASZ ZWIERZĄTKO?

Nie mam w domu zwierzątka, dlatego pracuję w zoo ;)




11. JAKIE MASZ HOBBY?

Muzyka, Zwierzęta, Książki, Podróże po Polsce, Fotografowanie, Pisanie Bloga

12. WYMIEŃ 3 RZECZY, KTÓRYCH UTRATA BYŁABY DLA CIEBIE BOLESNA?

- moja kolekcja płyt
- mój komputer
- mój blog

13. CO LUBISZ JEŚĆ

Lubię jeść pizzę, spaghetti, leczo, dania warzywne, pierogi ruskie, barszcz czerwony, lody :D

14. WYMIEŃ 3 SWOJE WADY
- Lenistwo w domu
- Niecierpliwość
- Łatwo się denerwuję

15. PODAJ SWÓJ ULUBIONY MIESIĄC

Maj, najpiękniejszy miesiąc w roku (ze względu na pogodę)
Wrzesień (ze względu na mnóstwo dobrych wspomnień, które miałam we wrześniu w minionych latach i w tym roku też :D)

16. PODAJ SWÓJ ULUBIONY FILM

- Titanic i Król Lew

17. PODAJ ULUBIONĄ KSIĄŻKĘ

Nie mam jednej ulubionej książki, wymienię kilka: "Ania z Zielonego Wzgórza", "W Pustyni i w Puszczy", "Przesunąć Horyzont" M. Wojciechowskiej, "Afrykańska Love Story", i inne

18. PODAJ ULUBIONĄ PIOSENKĘ

Nie umiem wybrać tej jednej ulubionej piosenki, mam wiele. Ale szczególnie kocham polską muzykę, bo jest najpiękniejsza na świecie, mam wiele wspomnień z polskimi piosenkami i są mi bliskie.

19. PODAJ ULUBIONY KOLOR

Pomarańczowy, jasny niebieski, żółty,




20. PODAJ ULUBIONY ZESPÓŁ

Bajm, Wilki, Pectus

21. PODAJ ULUBIONY BATONIK

Princessa Biała, Princessa Zebra :D, Grześki Toffi, Batoniki zbożowe, Kinder Bueno, Kit Kat

22. PODAJ ULUBIONĄ PORĘ DNIA

Ranek i przedpołudnie. Wtedy mam najwięcej energii do życia i działania :)

23. PODAJ ULUBIONE IMIĘ ŻEŃSKIE

Podam kilka ulubionych: Ewelina, Milena, Klaudia, Eliza, Lena (jakoś generalnie lubię imiona z literką "l" ;))

24. PODAJ ULUBIONE IMIĘ MĘSKIE

Podam kilka: Mateusz, Szymon, Robert, Mariusz, Maciek, Hubert, Andrzej,

25.  CO CIĘ DENERWUJE W LUDZIACH?

Agresja, Brak zaufania do mnie, Oszukiwanie, Nie dotrzymywanie obietnic, Brak szczerości,

26. LUBISZ SPRZĄTAĆ

Powiem tak...początkowo trudno mi się do tego zabrać, ale jak już się zabiorę, to rzucam się w wir pracy i lubię :) ...Bo lubię efekt czystości po sprzątaniu. Dodatkowo, jak się sprząta własne biurko to można wiele ciekawych rzeczy znaleźć przy okazji, o których się zapomniało. :)

27. JAKIE NAJBARDZIEJ LUBISZ LODY?

Jeśli chodzi o smak to uwielbiam: białą czekoladę, kokos, rafaello, chałwowe, z bakaliami, pistacjowe, stracciatella i orzechowe.

Jeśli chodzi o firmy to: Grycan, Zielona Budka i Algida

Jeśli chodzi o lodziarnie, to: Lenkiewicz w Toruniu, Lody u Myszki w Rzeszowie i wszystkie Grycana jakie są ;D

28. CZY LUBISZ DŁUGO SPAĆ?

Nie lubię, zazwyczaj budzę się już o 7 godzinie, nawet jak nie pracuję. Nie lubię zbyt długo leżeć, wolę coś robić.

29. CO CHCIAŁBYŚ DOSTAĆ NA URODZINY?

Nową pracę :D, a z takich "normalnych rzeczy" to: lustrzankę do robienia lepszych zdjęć, Atlas Wędrówek Ptaków (książka), bilet na dobry koncert :D

30. GDZIE CHCIAŁBYŚ POJECHAĆ NA WAKACJE?

- W Polsce: Na Mazury, Do Wrocławia, Zwiedzić Wszystkie ZOO w Polsce, Zwiedzić całe Pomorze w ciągu jednych wakacji :)

- W Europie: Paryż (choć wiem, że teraz tam niebezpiecznie), Rzym, Barcelona,

- Na świecie: Japonia, Chiny, Korea, Indie, Tajlandia, Singapur, Australia :)




Na tym chyba skończę moje Złote Myśli :)

A Wy może macie do mnie jeszcze jakieś pytania? Co chcielibyście wiedzieć?
Piszcie pod postem!


5 komentarzy:

  1. jesteśmy z tego samego rocznika, ale u mnie złotych myśli w takiej formie jak u Ciebie nie było. u mnie to nazywało się "pele-mele" i był to zwykły zeszyt, na pierwszej stronie były wypisane pytania a na kolejnych kolejne osoby na nie odpowiadały i każdy mógł to przeczytać. chyba nawet gdzieś w swoim pudełku skarbów z czasów podstawówkowo-gimnazjalnych jeszcze mam oba :)

    a poza tym - pjona, Baranku! ja też jestem Barankiem, tylko starszym od Ciebie o 5 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piona - Baranku :D
    To już chyba wiem, czemu masz zadatki na pracoholika. My barany lubimy działać, być aktywne, lubimy wyzwania :)

    A to nie słyszałam o "pele-mele", u nas były po prostu Złote Myśli. Teoretycznie inne osoby nie mogły zaglądać do kopert z odpowiedziami innych, ale kto tam wie, co kto robił w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak jaki i u Pasażerki taki zeszyt nazywał się "Pele-Mele". Miałam ich kilka, ale chyba żaden nie przetrwał do dnia dzisiejszego :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja gdzieś w biurku w domu mam zachowany taki zeszycik :D! To były czasy tych złotych myśli :D :)! Bo u mnie też się tak nazywały, o pele-mele nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten post. Wiele się o Tobie dowiedziałam 😉

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...