26 listopada 2015

WSPOMNIENIA ZAPISANE NA FOTOGRAFIACH

Hejka!

W poprzednim poście mogliście poznać kilka bliskich mi osób. Mogłam z nimi spędzić wiele cudownych chwil w życiu, dzięki tym osobom spełniły się moje marzenia, mogłam z nimi przeżywać najwspanialsze chwile w życiu. Te marzenia głównie dotyczyły moich pasji - muzyki, koncertów, podróżowania i występów w Telewizji czy statystowania w niej na publiczności :)

Ostatnio, jak to zwykle jesienią, lubię wspominać mijający rok... i poprzednie lata też. Wtedy zastanawiam się, co już udało mi się osiągnąć, z kim spędziłam ten czas, z kim się spotkałam.

Bardzo ważnym elementem tych wspomnień są zdjęcia. Pokażę Wam teraz trochę moich wspomnieniowych zdjęć z różnych miejsc, miast, koncertów i innych miłych dla mnie wydarzeń.


ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA

Ja z Robertem Janowskim podczas mojego pierwszego odcinka Jaka to melodia? 


Moje pierwsze zdjęcie z Beatą Kozidrak w warszawskim Empiku na Marszałkowskiej


Z Robertem Gawlińskim po nagraniu Bitwy na Głosy 


Z przyjaciółkami przed koncertem Roberta 


Spotkanie z fanami Bajmu w kawiarence Dzień Dobry TVN


Robert podpisuje płyty w bufecie w TVP ;)


Z Kasią na korytarzu w TVP


Lublin - ulubiona restauracja Beaty Kozidrak "Czarcia łapa" ;) 


Kamienica, w której mieszkała Beata w dzieciiństwie


Lublin


Też Lublin - z Moniś przed koncertem sylwestrowym Bajmu 2011/2012


Też Lublin - Filharmonia Lubelska z Robertem po koncercie


Amfiteatr w Płocku z Moniś/koncert Bajmu

Z najlepszą koleżanką w Płocku w empiku przed spotkaniem z Bajmem


Z kolegą Andrzejem w odcinku Jaka to melodia?

Takie tam w studiu z Robertem ;)


W Gnieźnie z Romkiem Czejarkiem na Trasie Lata z Radiem


W Bufecie z Kasią w TVP przed studiem nr 1 


Z chłopakami z Pectusa z Moniś /"Bracia i siostry" ;)


Z Anią na takiej okrągłej kładce w Rzeszowie

Z Asią i Moniś na Torwarze w Warszawie/Bajm

Z Julą po nagraniu Bitwy na Głosy (jedyna gwiazda, która przynajmniej jest mojego wzrostu ;))

Z Kasią w bufecie 1 w TVP

Lublin, przed wejściem na casting do Bitwy na Głosy z Beatą, Moniś i Olą - tu w roli fotografa :D

Jubileuszowy koncert Jaka to melodia? w Sali Kongresowej z Kasią

Premiera książki o Bajmie, z Beatą i menadżerką Ewą

Płock, Galeria Mazovia, Bajm i ja ;)

Podczas gdy nie ma Roberta w studio jtm ;) 

Z Kasią i Żubrem w Gnieźnie

Z Ania Kalinowską na naszym 1 wspólnym odcinku JTM?

Poznań, Teatr Wielki przed koncertem Bajmu

Studio programu Świat się kręci - ze znajomymi fankami oraz Adasiem i Marysią z Bajmu

Ja, Moniś i Ania w Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie/ Bajm

Warszawa, Teatr Komedia, Zorro ;)

Z Anią i Tadeuszem Nalepą ;)/Rzeszów

Również Poznań, Teatr Wielki/Bajm

Z kolegami w Jaka to melodia? ;)

Z Moniś przed Filharmonią/Rzeszów

Z Natalką/ studio Jaka to melodia?


5 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywne zdjęcia. W sumie co się dziwić, Ty jesteś pozytywną osóbką! Pozdrawiam z okolic Krakowa. :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Ja też Cię pozdrawiam, z Warszawy.

      Usuń
  2. Zdjęcia są cudowną pamiątką, zamykają nasze wspomnienia w obrazie! Ja też bardzo lubię wracać do minionych chwil, oglądając własnie fotografie. Wszystkie są super, ale mega zazdroszczę fotki z Gawlińskim, o mamo <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bez zdjęć nie wyobrażam sobie życia :)

      Usuń
  3. Zdjęcia z Robertem masz obłędne!!!!! Piękna pamiątka na zawsze!!!!

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...