01 października 2015

OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU!!!

Witajcie, dzisiaj chcę ogłosić wyniki konkursu, który zorganizowałam na moim blogu. To był dość łatwy konkurs, choć przyznam się, że byłam pewna, że nie wszyscy będą wiedzieć, jak się nazywa słynne warszawskie rondo z Palmą. Nawet Warszawiacy często, jak się np umawiają na spotkania w tym miejscu, to raczej mówią "spotkajmy się pod palmą" a nie na Rondzie de Gaulla :)

LINK DO POSTA KONKURSOWEGO



Tak więc poprawne odpowiedzi na moje pytania są następujące:

1. Teatr Narodowy
2. Pomnik Bohaterów Warszawy, który ma też drugą nazwę - Pomnik Nike :)
3. Pomnik ten znajduje się przed Pałacem Prezydenckim. 
4. Ogród Chiński jest w Łazienkach Królewskich
5. Rondo de Gaulla ;)

Przyznam się, że pierwszy raz organizowałam jakiś konkurs, myślałam też, że zgłosi się więcej osób, dlatego tak długo czekałam z wynikami :)

Jednak wzięło w nim udział 5 osób, czyli tyle ile mam kartek do rozdania i wszystkie te osoby otrzymają ode mnie właśnie pocztówki z Warszawy.


Tak więc pocztówki otrzymają


  1. KAROLINA G
  2. DOROTA WYSOCKA
  3. SYLWUCHA
  4. PASAŻERKA
  5. FILOLOG
BARDZO PROSZĘ TE OSOBY O PRZESŁANIE MI NA ADRES MAILOWY (aniaa68@poczta.onet.pl) WASZYCH ADRESÓW POCZTOWYCH I WTEDY WYŚLĘ WAM POCZTÓWKI. 

GRATULACJE!!!!


11 komentarzy:

  1. :)) dziękuję i gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi swój adres to dostaniesz pocztówkę :-)

      Usuń
  2. Dziękuję <3. No i gratuluję pozostałym :). Pierwszy konkurs, ale na pewno nie ostatni co :D? U mnie konkurs za jakiś czas, także bądź czujna ;). Zaraz podeślę maila. Daj znać, czy dojdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie wiele konkursów u mnie tylko potrzebuję zdobyć więcej czytelników/obserwujących, ale moge wymyślac do tego czasu różne zagadki i pytania :-D w takim razie czekam na maila od Ciebie.

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo! No i gratulacje dla innych. To bardzo miłe z Twojej strony:) Zaraz wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie w poniedziałek wysyłam do Ciebie pocztówkę. Dziękuję za maila z adresem. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze będą kolejne konkursy na blogu :-) już niedługo.

      Usuń
  5. ooo, ale super, cieszę się, że zdążyłam i odgadłam wszystko poprawnie. ale nie spodziewałam się, że nazwa ronda nie jest szeroko znana. sama Warszawę znam słabo, odpowiedzi na dwa pytania musiałam sprawdzać, ale to akurat wiem i myslałam, że jest ot wiedza znana wszystkim :D

    i gratulacje dla pozostałych zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, pocztówka dotarła i już cieszy moje oczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie również kartka dotarła. Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...