22 października 2015

JA ZNÓW W RADIU ZŁOTE PRZEBOJE I W JAKA TO MELODIA :) ZAPRASZAM!!!

Kochani, mam dla Was dwie wiadomości. Jedną dobrą i drugą też dobrą Emotikon smile 
1. Jeśli ktoś chciałby mnie usłyszeć radiu, to zapraszam do Słuchania w niedzielę (najprawdopodobniej w najbliższą niedzielę 25.10. 2015) Radia Złote Przeboje od 10-12 program "Muzyka mojego życia"
2. A jeśli ktoś chciałby mnie zobaczyć w TV to zapraszam do oglądania programu Jaka to melodia? już we wtorek 27.10.2015 


Życzę miłego słuchania i/lub oglądania Emotikon smile

7 komentarzy:

  1. To z Ciebie prawdziwa gwiazda radiowo-telewizyjna:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz ktoś mnie tak nazwał. Bardzo dziękuję. Wiem, że może to zabrzmi nieskormnie, ale tyle lat pracowałam na spełnienie tych marzeń :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Jejku, ale świetnie. Nie dość, że w tv, to jeszcze w radio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po wielu latach, w końcu moje marzenia się realizują. Jeszcze kilka lat temu, gdyby ktoś mi przepowiedział, że kiedyś będę w TV i radiu, to bym nie uwierzyła. Ale marzenia są czasem silniejsze od strachu i tremy.

      Usuń
  3. Gratuluję :-) Szkoda, że nie mam telewizora. Chętnie bym Cię zobaczyła.:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż uwielbia program "Jaka to melodia" i nie przepuści żadnego odcinka! Dziś dołączyłam do niego i zobaczyłam Ciebie Aniu na żywo :) Uwielbiam muzykę, ale to odgadywanie po jednej nutce?? Podziwiam! No i życzę kolejnych sukcesów w następnych odcinkach, bo pewno za jakiś czas znowu Cię tam zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za oglądanie mojego odcinka. Program uwielbiam od dawna, a występy tam są dla mnie spełnieniem największych marzeń. Może jeszcze nie udało się wygrać finału, ale krok po kroku, odcinek po odcinku, będę do tego dążyć. A na razie oswajam się z kamerami :D Ale chyba nie było tak źle z moją tremą? :D Pozdrawiam.

      Usuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...