28 września 2015

ZAPRASZAM NA MÓJ ODCINEK W PROGRAMIE JAKA TO MELODIA !!!

Witajcie Kochani,
wybaczcie, że dawno mnie tu nie było i nic nie pisałam, ale to nie z powodu lenistwa czy braku chęci/natchnienia, ale ostatni tydzień był dla mnie bardzo emocjonujący i wyczerpujący. W zeszły poniedziałek dowiedziałam się, (zostałam zaproszona) na 4 już odcinek (z moim udziałem) w moim ukochanym programie JAKA TO MELODIA? :) Nie wiem, czy wiecie, ale kocham ten program i jest dla mnie czymś więcej niż teleturniejem. Planuje nawet zrobić osobny post na temat roli tego programu w moim życiu.

Tak więc nagranie miałam w środę, także 2 dni poświęciłam na przygotowania do programu. Efekty moich przygotowań możecie zobaczyć 27 października o godz. 17.25 (po Teleexpresie) na TVP1.



Oprócz tego, jak na złość, tego dnia, kiedy miałam nagranie, miałam zaczerwienione i spuchnięte oko. Bolało mnie i swędziało. Także potem 2 dni z rzędu spędziłam w szpitalach na ostrym dyżurze. Zapalenie spojówek spowodowało, że słabiej widziałam, nawet gdy zabrałam sie za czytanie "Gry Anioła" to nie mogłam przeczytać bo zamazywały mi się litery :(

A w weekend jak zwykle pracowałam w zoo, także dopiero teraz mam chwilę by coś napisać i zerknąć na inne blogi.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY WZIĘLI UDZIAŁ W KONKURSIE POCZTÓWKOWYM. W CZWARTEK NAPISZĘ KTO OTRZYMA ODE MNIE POCZTÓWKI :)


12 komentarzy:

  1. Jak inne sprawy nie staną mi na przeszkodzie, to z przyjemnością obejrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech biedna z tymi oczami :(. Mam nadzieję, że już jest ok. Jeśli tylko będę mogła, to z chęcią obejrzę ten odcinek. Niestety czasem bywa tak, że nie odbiera mi jedynki i dwójki, głównie wtedy, jak nie ma pogody :D. Widzę tylko kwadraciki różne i jakiś zarys obrazu haha :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę lepiej z oczami, choć jeszcze jakoś wzrok mam nie w 100% ostry, szczególnie jak czytam książki.
      Mam nadzieje, że 27. 10 jednak Twój telewizor będzie odbierał, jak trzeba :D

      Usuń
  3. Zawsze podziwiałem osoby, które maja tak bogatą wiedzę muzyczną, aby wystąpić w takim programie. Ja niestety jestem antytalentem muzycznym. Od pewnego czasu nie oglądam tv, ale może uda mi się obejrzeć ten odcinek w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie ma odcinków JTM w internecie :( sa za to powtórki na drugi dzień rano jakoś tak około 8 godziny

      Usuń
  4. Kiedyś oglądałam ten program codziennie, teraz już bardzo rzadko. Zaraz zapiszę sobie datę, żebym nie zapomniała obejrzeć tego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, jeśli obejrzysz mój odcinek :-)

      Usuń
  5. Podobnie jak Weronika, oglądałam ten program codziennie, jednak obecnie nie oglądam go wcale. Ale jeśli nie zapomnę to obejrzę odcinek z Twoim udziałem :) zaraz muszę sobie zapisać, bo jak zwykle zapomnę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam przed TV :-) będzie mi bardzo miło

      Usuń
  6. Bardzo fajny program. Oglądam go od 10 moze wiecej lat. Podziwiam Cię że masz odwagę występować przed kamerami. Super Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam dodać że będę oglądać odcinek z Tobą.

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...