16 września 2015

Uwaga! Konkurs na blogu

Dzisiaj chciałam ogłosić mały konkurs na tym blogu. 

Już niedługo, 29 września, mój blog będzie miał 1 urodziny!!!! Sama nie wiem, kiedy to minęło. Ale minęło. 

Mam dla Was konkurs z nagrodami z tej okazji. Do wygrania jest 5 pocztówek z Warszawy. 


Konkurs będzie polegał na tym, że zadam 5 pytań (obrazkowych) związanych z Warszawą. Proszę odpowiadać na pytania pod postem, a pierwsze 5 osób (z poprawnymi odpowiedziami) nagrodzę warszawskimi pocztówkami. 

Konkurs potrwa do 30 września 2015 roku do północy. A 1 października napiszę listę zwycięzców i poproszę te osoby o przesyłanie swoich adresów (na maila), na które mogę Wysłać nagrody :)


Czy wszystko jasne? 

Oto moje konkursowe zagadki: (wszystkie zdjęcia konkursowe są mojego autorstwa)

1.JAK NAZYWA SIĘ TEN BUDYNEK? 



2. JAK NAZYWA SIĘ TEN POMNIK? 



3. PRZED JAKIM BUDYNKIEM STOI TEN POMNIK? 


4. W KTÓRYM PARKU W WARSZAWIE ZNAJDUJE SIĘ OGRÓD CHIŃSKI? 


5. JAK NAZYWA SIĘ TO RONDO? 


12 komentarzy:

  1. Mój blog niedługo też będzie obchodzić pierwsze urodziny :D. Także planuję konkurs, ogłoszę go pod koniec września. Chętnie wezmę udział w Twoim konkursie! Swoją drogą jest świetny :D!

    No więc:

    1. Teatr Wielki.
    2. Pomnik Bohaterów Warszawy
    3. Przed Pałacem Prezydenckim.
    4. Łazienki Królewskie!!! Ach, pięknie tam.
    5. Rondo gen. Charles'a de Gaulle'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłam :x :D

      Usuń
    2. W takim razie nasze blogi są rówieśnikami :)
      Dziękuję za wzięcie udziału w moim konkursie. Wyniki i prawidłowe odpowiedzi podam po zakończeniu konkursu, żeby nie sugerować innym odpowiedzi :)

      Usuń
  2. 1. Teatr Wielki
    2. Pomnik Bohaterów Warszawy Nike
    3. Pałacem Prezydenckim
    4. w Łazienkach Królewskich
    5. Rondo gen. Charles'a de Gaulle'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią wezmę udział :)
    1. Teatr Narodowy, inaczej też nazywany Teatrem Wielkim
    2. Warszawska Nike czyli Pomnik Bohaterów Warszawy :)
    3 .Przed Pałacem Prezydenckim (dopiero teraz zauważyłam że Poniatowskiemu rękę obcięli)
    4. W Łazienkach Królewskich
    5. Palma jest na Rondzie de Gaullea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również za udział w konkursie :)

      Usuń
    2. chyba nie obcięli mu ręki, tylko tak wyszło na moim zdjęciu ;)

      Usuń
    3. Haha ja też myślałam, że ta ręka jest obcięta :D.

      Usuń
  4. urodziny bloga to rzeczywiście dobra okazja do zorganizowania konkursu, ja będę musiała pomyśleć jak mój będzie obchodził... 5 lat?!
    a jak jest okazja to z chęcią wezmę udział! więc po kolei:
    1. Teatr Narodowy
    2. Pomnik Bohaterów Warszawy
    3 .przed Pałacem Prezydenckim
    4. w Łazienkach Królewskich
    5. Rondo de Gaulle'a czy jak to się prawidłowo odmienia :<

    i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia dla mojego bloga :) Tyle lat próbowałam rozpocząć swoją blogerską przygodę, ale szybko traciłam zapał, bo brakowało mi czytelników. Ale w końcu postanowiłam spróbować pisać bloga, jakby dla siebie, potem zaglądali do mnie moi znajomi, ale potem coraz rzadziej, dopiero od jakiś 2 miesiecy mam fajne grono stałych czytelników, na razie małe, ale bardzo mnie to cieszy ;)
      Dziękuję za udział w konkursie i odpowiedzi. Zapraszam Cię do śledzenia bloga, bo już 1 października ogłoszę wyniki :)

      Usuń
  5. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin bloga!
    Z moich pobytów w Warszawie kojarzę tylko 3 pierwsze zdjęcia:
    1. Teatr Narodowy lub Teatr Wielki
    2. Warszawska Nike/Pomnik Bohaterów Warszawy
    3 .Na dziedzińcu Pałacu Prezydenckiego

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...