09 września 2015

ANKIETA --------------------------------------------------------------------------------------------------------------->>>>

Kochani, możecie teraz sami wybrać, o jakich zwierzętach mam przygotować kolejny zoologiczny post. Zauważyłam, że lubicie czytać o zwierzakach na moim blogu. Bardzo mnie to cieszy, gdyż zoologia jest moim zawodem i jednocześnie pasją. Chciałabym Wam przybliżyć wiedzę na temat różnych zwierząt. Obecnie mam w planach 4 posty - o dzikich kotowatych, o wężach, o wędrówkach ptaków oraz o waleniach (ssakach morskich takich jak wieloryby i delfiny).



Po prawej stronie mojego bloga jest ankieta, jak ktoś ma chęć, to proszę zaznaczyć swoją odpowiedź :) Czekam na odpowiedzi do przyszłej środy :)


Chyba, że chcecie coś wiedzieć o jeszcze innych gatunkach zwierząt, nie wymienionych w ankiecie, to możecie pisać w komentarzu pod tym postem :)

9 komentarzy:

  1. Ankieta wypełniona :)
    Chętnie przeczytałabym też o lamach, albo o pingwinach (o ile już wcześniej o nich kiedyś nie wspominałaś) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wypełnienie, jak widzę, na razie wszyscy zaznaczają jedną i tą samą odpowiedź ;)
      O dziękuję za inspiracje do kolejnych zwierzakowych postów :) O pingwinach wiem trochę więcej, o lamach mniej, ale to tylko motywuje mnie do zgłębienia wiedzy o nich. I przedstawienia jej tutaj na blogu :) Nie wspominałam jeszcze tu ani o pingwinach ani o lamach.

      Usuń
  2. A może o żółwiach lądowych? :) Sama mam takiego milusińskiego w domu i przyznam, że niewiele o nim wiem ^^
    A w ankietce głos na dzikie koty - bo to jednak koty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jak na razie wszyscy zaznaczyli opcję "dzikie koty". Co mnie bardzo cieszy bo już od dawna planowałam zrobić ten post. Muszę tylko w ten weekend jak będe w zoo w pracy zrobić zdjęcia dzikim kotowatym i będę mogła pisać w przyszłym tygodniu.
      O żółwiach też chętnie napisze. Dziękuję za propozycję. Żółwie potrafia być wspaniałymi towarzyszami człowieka, w końcu to są bardzo długowieczne zwierzęta.

      Usuń
    2. Tak, podejrzewam, że odziedziczę żółwia po rodzicach ^^ Nie wiem nawet. ile ma lat w sumie, bo rodzice biorąc go nie zapytali, ale na pewno starszy ode mnie ^^

      Usuń
  3. Ankieta zrobiona :)! Oczywiście o wężach czytać broń boże :D! Ani oglądać ich zdjęć, brrr. Ostatnio byłam w zoo w Oliwie i ich boksy ominęłam w trybie ekspresowym :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK - w takim razie będę unikała tematu węży na blogu. Nie chce, żebyś jeszcze z tego powodu omijała mój blog w trybie ekspresowym ;)
      Dziekuję za wypełnienie ankiety.

      Usuń
  4. Zagłosowałam ;)
    Ja mam psa i chętnie coś o nich poczytram, jeżeli będziesz miała post na ten temat :)
    Ale z drugiej strony mi się podobają posty o zwierzętach, o których obecnie nie szukam informacji - zawsze można dowiedzieć się coś nowego .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam już dawno, ale myślałam, że i tak będziesz pisać o każdym z tych tematów, które podałaś. Powiem szczerze, ze o wężach też bym coś poczytała, tym bardziej teraz, jak się słyszy, że coraz ich więcej ucieka, bądź zostają wyrzucane, z prywatnych terrariów :/ Trochę mnie zainteresował ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...