01 sierpnia 2015

Piosenki o mojej Warszawie

Kochani, z okazji dzisiejszej ważnej historycznej rocznicy wpadłam na pomysł wrzucenia tutaj wszystkich moich ulubionych piosenek o Warszawie.  Wiele jest piosenek o Warszawie, ja w tym poście wrzucę kilka z "Warszawą" w tytule :)
 
Które z nich lubicie najbardziej ?
 
 
1. Robert Janowski "Piosenka o mojej Warszawie"
 

 
2. T. Love "Warszawa"
 
 
 
3. Beata Kozidrak "Taka Warszawa"
 
 
 
4. Irena Santor "Jak przygoda to tylko w Warszawie"
 
 
5. Czesław Niemen "Sen o Warszawie"
 
 
6. Adolf Dymsza "Warszawa da się lubić"
 
 
 
7. "Warszawskie dzieci" (nie znam wykonawcy)
 
 
 
8. Lady Pank "Stacja Warszawa"
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Oczywiście pierwsza piosenka ale w wykonaniu M. Fogga. Do tej listy dodałbym jeszcze - Mieczysław Fogg - A tu jest Warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze miejsce zdecydowanie T'love i Niemen!
    Następnie Beata i Robert. Co prawda "Piosenka o mojej Warszawie" nie za bardzo mi się podoba, ale uwielbiam jak śpiewa Robert.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa chyba jest najpopularniejszym miastem jeśli chodzi o piosenki :) Moja ukochana to Stacja Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz racje, nawet niedawno się nad tym zastanawiałam i faktycznie najwięcej piosenek jest o Warszawie. Szczególnie tych w klimacie przedwojennym, uwielbiam czasem patrzeć na zdjęcia Warszawy sprzed wojny, słucham warszawskich piosenek i mogę poczuć się jak za dawnych lat :D taki mój wehikuł czasu

      Usuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...