30 sierpnia 2015

MOJE ZDJĘCIA ZWIERZAKÓW

Witajcie, dzisiaj nie mam za bardzo weny twórczej, żeby coś dłuższego tu napisać. Postanowiłam za to podzielić się z Wami zdjęciami :) Życzę miłego oglądania. Będą to głównie zdjęcia ptaków. Uwielbiam ptaki, w końcu pracuję w Ptasim Azylu (wiele zdjęć pochodzi właśnie z tego azylu :) )

Mandarynka -samiec

wiewiórka

kury z wystawy na Saskiej Kępie w Warszawie


Puchacz - największa polska sowa

Motylki - nie znam gatunku, nad jeziorkiem Czerniakowskim w Warszawie

Gołąbek miejski ;) w Łazienkach Królewskich

Mewa śmieszka w Łazienkach

Paw - samica

Paw - samiec

Mandarynka - samiczka

Łyska w Parku Szczęśliwickim

Łabędzie na Stawach Raszyńskch pod Warszawą

Pszczoła ;)

Młody łabędź z Ptasiego Azylu

Motyl, nieznany gatunek, Motylania w poznańskim zoo

ten sam motyl co na poprzednim zdjęciu

Dudek, Ptasi Azyl

Gęś - Bernikla Kanadyjska, Warszawskie ZOO


Jaskółka oknówka podczas karmienia ;)

Pisklę bażanta, Ptasi Azyl

Więcej zdjęć w kolejnych postach :)

6 komentarzy:

  1. Ooo, pisklaczki <3 I wiewiórka <3 Ja w rękach trzymałam tylko pisklaczki kur, bo moja babcia ma kury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kury z Saskiej Kępy są boskie!!! :D
    Zdjęcie motylków na łące nad Jeziorkiem Czerniakowskim mi się bardzo podoba. Wygląda jak z bajki :) I moje serce skradł młody łabędź, wygląda tak niewinnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha te kury są czadowe :D! Bardzo spodobało mi się pierwsze zdjęcie motylka w kwiatkach :). No i te wszystkie małe, młode zwierzaczki... Są takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaki super! Szczególnie młody łabędź przypadł mi do gustu i pszczoła. No i dudek, bo chyba nigdy nie widziałam dudka na żywo! A to takie ładne ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami mam wrażenie, że ptaki to najbardziej różnorodne i kolorowe zwierzęta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozczuliłam się Aniu. Cudownie że się tak troskliwie zajmujesz tymi pisklakami. Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...