11 sierpnia 2015

Moja kolekcja pamiątkowych biletów

Witajcie Kochani, ostatnio przeglądałam różne blogi, jak ja je nazywam "kolekcjonerskie", których autorzy prezentują na blogu swoje kolekcje np. pocztówki, monety czy znaczki. Inspirując się nimi, chciałabym na blogu pokazać moje, co prawda nie zbyt duże jeszcze, ale własne kolekcje różnych rzeczy, które zbieram.


Dziś chciałam Wam pokazać moją kolekcję pamiątkowych biletów - z różnych muzeów, kin,  ogrodów zoologicznych, koncertów, a nawet biletów miejskich ;) Zapraszam do oglądania.


































 


 

 
 
 

 

 
 

17 komentarzy:

  1. Też często zbieram takiego rzeczy, to fajne pamiątki i po jakimś czasie fajnie je obejrzeć bo zapominam, że byłam w tak wielu miejscach :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo cenię sobie takie pamiątki, niektóre z tych biletów trzymam jeszcze z czasów podstawówki np bilety z muzeum narodowego w Warszawie lub kopalnia soli w Wieliczce. Mam jeszcze pocztówki i mapy oraz przewodniki z różnych miejsc,w których byłam :) też postaram sie wstawić na bloga.

      Usuń
  2. Ja nic nie kolekcjonuję. Byłaś w Oceanarium we Władysławowie? :P Ja byłam w te wakacje właśnie tam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to było Oceanarium w warszawskiej galerii Blue City, kilka lat temu. O Władysławowie nie słyszałam, że jest tam Oceanarium, byłam w tym roku w Gdyni. Jest tez piękne we Wrocławiu Ale zachęciłaś mnie do odwiedzenia Władka ;)

      Usuń
  3. ja czasami również zostawiam sobie bilety z niektórych miejsc, obiektów, wydarzeń albo przypinam je na tablicę korkową, albo chowam do teczki. czasami jednak wyrzucam, to też zależy do biletu, bo niektóre np. są pogniecione.
    byłam w wielu z tych miejsc, w Muzeum Dobranocek, Muzeum Okręgowym, Muzeum Powstania Warszawskiego... w swoim domu nie mam chyba tylko żadnego biletu z koncertu!
    a toruńskich biletów nie miałabym szansy kolekcjonować, bo zwykle jeżdżę na karnet. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj często na koncerty bilety kupuje się przez internet, które można wydrukować, jednak ja jeśli mam tylko możliwość to kupuję zwykłe, nawet jeśli czasem trzeba więcej zapłacić, ale przynajmniej potem mam pamiątkę na całe życie :)

      Usuń
  4. Ja też zbieram bilety z koncertów, kina czy też muzeów :) mam duże pudełko na różnego rodzaju pamiątki i tam je wrzucam. Raz na jakiś czas je przeglądam i wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, takie bilety są fajnym wspomnieniem, kiedy np. mam chwilę czasu, to sięgam po ten mój album z biletami (mam też albumy ze zdjęciami oraz z pocztówkami) i przywołuję sobie miłe momenty, które miały miejsce w moim życiu.

      Usuń
  5. Ja także lubię zbierać takie pamiątki z podróży. Oglądając takie bilety można sobie przypomnieć gdzie się było i odświeżyć wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię pielęgnować w sobie takie wspomnienia :) zawsze gdy mam zły dzień mogę po nie sięgnąć i sobie przypomnieć.

      Usuń
  6. Bilety wstępu też zostawiam sobie na pamiątkę. Byłam w Wieliczce, w ZOO w W-wie i Muzeum Powstania Warszawskiego, ale moje bilety z tych miejsc wyglądają zupełnie inaczej. Jedynie ten z krzyżackiego zamku w Toruniu jest taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wieliczce byłam bardzo dawno temu, jeszcze w czasach szkolnych, więc do tej pory mogły się zmienić. Co do ZOO i Muzeum Powstania to faktycznie bilety często się zmieniają.
      Toruń jednak jest niezmienny ;)

      Usuń
  7. Warto zbierać takie rzeczy na pamiątkę żeby móc potem komus pokazać. Ja też mam okazałą kolekcję biletów Aniu :) Kiedyś będę musiała pokazać je wszem i wobec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mi się zapodziały bilety z koncertów Garou :) muszę znaleźć i też je tu pokazać ;)

      Usuń
  8. Fajna pamiątka :)! Ja zbieram jako miłośniczka kolei bilety kolejowe, mam koperty podpisane rocznikami, a tam w kolejności bilety, zaliczyłam takie trasy, które dziś już nie funkcjonują, albo ma je inna spółka. Inne bilety wstępu itp. też zbieram, właśnie typu kino, planetarium, latarnia morska czy zoo :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie. Też lubisz podróżować pociągami? :D To witaj w klubie :) Ja lubię. Wszędzie, gdzie tylko mam możliwość, to wybieram pociągi. Wielu znajomych mówi: "przesiądź się do Polskiego Busa" lub innych busów". Ja się źle czuję w busach i samochodach. Nie wyleczyłam się jeszcze z choroby lokomocyjnej. A pociągi też mają swoje zalety. Chociaż akurat biletów kolejowych nie kolekcjonuję. Za to kolekcjonuję bilety komunikacji miejskiej w innych miastach niż moje.

      Usuń
    2. Uwielbiam podróżować pociągami, ale nie tylko kocham je za podróże :D. Kocham za te cudowne maszyny... Będzie post odnośnie pociągów, poznasz, jak ja to widzę :D. Niestety mój Adaś to tylko by tyłeczek woził samochodem -.- Jak gdzieś jedziemy razem, to zapomnij! Fakt, czasem lepiej pojechać autem, biorąc pod uwagę ilość bagażu :D.

      Usuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...