31 sierpnia 2015

Komunikat

Kochani Czytelnicy,
przez moją nieuwagę skasowałam (niechcący) zdjęcia z mojego bloga (które automatycznie zapisywały się w programie Piscasa, również na moim telefonie). I właśnie w telefonie przez pomyłkę skasowałam nie te zdjęcia, co powinnam.
Postaram się post po poście wgrać od nowa te zdjęcia, więc przez jakiś czas będziecie musieli czytać moje dawne post bez zdjęć.
Przepraszam i mam nadzieję, że wkrótce uzupełnię wszystkie zdjęcia na tym blogu.

Pozdrawiam, Ania :)

4 komentarze:

  1. Ojoj :(. Dlatego ja uważam z telefonem zawsze :D. W telefonie łatwo się pomylić! Życzę Ci jak najszybszego naprawienia postów :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w sumie nie tak dużo mi tych zdjęć pokasowało, ale trochę już udało mi się uzupełnić. Muszę uważać na drugi raz. Dzięki

      Usuń
  2. ja na telefonie robię baaardzo mało :D boję się, bo już usunęło mi tak kilka postów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja od dziś mam nauczkę. Telefony właśnie nie zawsze ułatwiają życie, wręcz przeciwnie :( Od dziś będę zaglądać na bloga tylko na komputerze.

      Usuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...