11 lipca 2015

Morskie opowieści, czyli nad wodą w Trójmieście

Witajcie, wróciłam właśnie z krótkiej wyprawy do Trójmiasta ( oraz sąsiedniego Wejherowa ). Pomorze oczarowało mnie tak bardzo, że zamierzam tam jeszcze wiele razy wracać, z aparatem w ręku oczywiście. Natchniona nadmorskim klimatem, przygotowałam dla Was post fotograficzno- muzyczny. Pokażę Wam różne ujęcia Morza Bałtyckiego oraz rzeki Motławy w Gdańsku. Dodatkowo post "okraszę" moimi ulubionymi piosenkami kojarzącymi się z morzem :) Zapraszam więc do oglądania i słuchania. 































































3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wybór piosenek. Trudno się zdecydować, która najładniejsza. Ale chyba najbardziej nostalgiczna to piosenka Ireny Santor.
    Dziękuję również za dodanie mojego bloga do Twojej listy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się najbardziej podoba "Już nie ma dzikich plaż"...ta piosenka jakoś zawsze mi się kojarzy z końcem wakacji i początkiem jesieni, choć na razie jeszcze mamy trochę wakacji. :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O Gdańsku wiele się na słyszałam, więc mam nadzieję że uda mi się wreszcie tam pojechać :-).

    OdpowiedzUsuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...