12 maja 2015

Co dobrego zjeść w Rzeszowie?

Kochani, dziś chciałam napisać o tym, co i gdzie warto zjeść w Rzeszowie. Jeśli ktoś w Was planuje wycieczkę do Rzeszowa, to oprócz spacerowania i zwiedzania miasta, obowiązkowo trzeba gdzieś coś zjeść ( i w ogóle podczas podróży). A jest w stolicy podkarpacia kilka fajnych miejsc, gdzie można smacznie zjeść.

FABRYKA PIZZY I PIEROGÓW

Byłam w Rzeszowie w miniony weekend majowy i odkryłyśmy z moją przyjaciółką Moniką wspaniały lokal, który przypadł nam od razu do gustu...i do naszych portfeli :) Idąc ulicą Grunwaldzką przyciągnął nasz wzrok napis " NAJLEPSZA PIZZA STUDENCKA 7 ZŁ"


www.rzeszowskiesmaki.pl

Od razu weszłyśmy do środka i tam jeszcze bardziej byłyśmy w szoku - patrzymy na menu na tablicy a tam polecają nam pyszne pierogi - 11 sztuk w cenie 8 zł. Wybrałyśmy więc ruskie - moje ulubione, z cebulką. Takie, jakie lubię :)



 Oprócz pierogów domowej roboty, wzięłyśmy sobie na rozgrzewkę także po filiżance barszczyku za 1,50 zł.



 Warto też się wybrać na pyszną pizzę, ja co prawda jej nie jadłam, ale moja przyjaciółka jadła i potwierdziła, że jest przepyszna :) Oto pizzowe menu Fabryki Pizzy i Pierogów


 Więcej o tej restauracji możecie dowiedzieć się z tej strony na Facebooku

Fabryka Pizzy i Pierogów znajduje się w Rzeszowie, blisko Rynku, przy ulicy Grunwaldzkiej 5

LODY U MYSZKI

Jest to miejsce, w którym miłośnicy lodów w Rzeszowie potrafią stać w gigantycznych kolejkach po ulubione przysmaki. Najczęściej ludzie kupują duże lody śmietankowe w dużym rożku cukrowym z polewą czekoladową, które kosztują co prawda 5 zł, ale są takie smaczne, że warto wydać :)




Lody u Myszki w Rzeszowie mają dwa lokale. Jeden znajduje się przy ul. 3 maja 30 a drugi jest w pobliżu Kościoła Bernardynów (zapomniałam nazwy tej ulicy).

Więcej na temat tej lodziarni poczytajcie tutaj, na Facebooku



FRESH

Jeśli ktoś ma chęć zjeść większe lody, w postaci pucharku, to polecam wybrać się w Rzeszowie do Fresh'a :) Do tego lokalu trafiłyśmy przez przypadek, gdy pani kelnerka niosła pucharki lodowe dla klientów i weszłyśmy do środka. Tam dostałyśmy menu, w którym były same pyszności.



Wybrałyśmy po 2 pucharki bakaliowe za 14 zł!!! To nie jest może zbyt tanie, ale od czasu do czasu można sobie pozwolić :)
 



 Fresh znajduje się przy Rynku 19 w Rzeszowie :) Bardzo przyjemnie jest w tym miejscu, można chwilkę odpocząć. Można tam też pyszne baaaardzo długie zapiekanki XXL :)

Więcej o lokalu możecie poczytać sobie na stronie na Facebooku

Takie trzy miejsca mogę Wam polecić. Jeśli ktoś chce, może zajrzeć na stronę http://www.rzeszowskiesmaki.resinet.pl/. Są tam podane i opisane wszystkie miejsca w Rzeszowie, w których można zjeść w tym mieście. Życzę smacznego a tymczasem ja udaję na kolację ;)







3 komentarze:

  1. Chyba muszę odwiedzić Rzeszów Aniu. Ale mi smaka narobiłaś. Fantastyczny post. Zachęciłaś mnie do odwiedzenia tego miasta.
    P.S. Super zmiana na twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki przydatny post! Jestem kilka razy w roku w Rzeszowie i zawsze zastanawiamy się z mężem co tu zjeść. Wtedy wybieramy się koło PKP na pyszne zapiekanki. Następnym razem musimy wypróbować tych pierogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zapiekanki przy dworcu pkp są chyba bardzo popularne. I bardzo smaczne - miałam przyjemność spróbować.

      Usuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...