31 grudnia 2014

Moje najpiękniejsze chwile 2014 roku

Witajcie, 
Dziś jak wiadomo Sylwester. Dzień, w którym musimy pożegnać rok 2014, a przywitać nowy - 2015 rok. Dzisiejszy dzień jest też odpowiednim czasem na podsumowanie minionych 12 miesięcy. Warto zrobić sobie takie podsumowanie, zastanowić się, co nam się udało, jakie marzenia się nam spełniły, a co jeszcze trzeba zrealizować. Ja również przystąpiłam do takich podsumowań i chciałam tutaj przedstawić moje najpiękniesze chwile roku 2014. 

1. KONCERT GAROU W WARSZAWIE 


W lutym minionego roku miałam przyjemność uczestniczyć, wraz z przyjaciółką Kasią, w przepięknym koncercie kanadyjskiego piosenkarza Garou. Koncert był wspaniały, dzięki temu jeszcze bardziej polubiłam jego głos i już na początku przyszłego roku wybieram się na jego kolejny koncert. Tym razem do Poznania! 


2. SPOTKANIE Z PRZYJACIÓŁKĄ W JAKA TO MELODIA



Mam 3 najbliższe przyjaciółki, które są dla mnie bardzo ważne, ale niestety każda z nich mieszka w innym mieście niż ja. Dalego, każde spotkanie z nimi daje mi ogromną radość. Jest niemal moim osobistym świętem. Jedna z moich przyjaciółek nie może tak często podróżować, jakby chciała, dlatego rzadko się spotykamy. Mam na myśli Anię, o której opowiadałam wam W TYM POŚCIE. W tym roku spotkałyśmy się w kwietniu, kiedy to Ania grała w programie Jaka to melodia? :) 



3. KONCERT PECTUSA I WEEKEND Z MONIŚ 


Trzecią moją przyjaciółką jest Moniś z Rzeszowa, o której PISAŁAM TUTAJ  która jest dla mnie jak siostra. Co ja bym bez niej zrobiła? Dlatego przynajmniej raz w roku musimy się spotkać. W tym roku spotkałyśmy się 2 razy, najpierw w maju na koncercie jednego z naszych dwóch ulubionych zespołów - Pectusa. Wcześniej bardzo lubiłam chłopaków z tego zespołu, ale od tamtego koncertu pokochałam ich jeszcze bardziej :D są niesamowici, mają czas dla każdego po koncercie, nikogo nie olewają i podpiszą każdą płytę i zrobią sobie zdjęcie do ostatniej chętnej osoby ;) My także miałyśmy tą przyjemność. 





4. KONCERT BAJMU W WĄGROWCU I WEEKEND Z KASIĄ 


Dla mnie koncerty/muzyka oraz spotkania z przyjaciółmi są dla mnie czymś wyjątkowym, dlatego moje najważniejsze chwile dotyczą najczęściej moich muzycznych wyjazdów plus spotkania z przyjaciółkami, z którymi mogę dzielić moją pasję. Dlatego kolejnym fajnym wydarzeniem tego roku był mój imienionowy wyjazd na koncert do Wągrowca, gdzie grał Bajm - mój ukochany zespół. Byłam tam razem z Kasią z Gniezna. Spędziłam z nią wspaniały weekend.

 Dzień wcześniej byłyśmy w poznańskim zoo,i mimo deszczu, bardzo mi się podobała ta wycieczka. Poznańskie ZOO jest wspaniałe, zupełnie inne od warszawskiego i chociaż uwielbiam stołeczne zoo, w którym pracuję, to poznańskie po prostu jest jeszcze bardziej Mega. I to dosłownie, bo jest o wiele większe niż warszawskie. Oto zdjecia z tego ogrodu. 







5. JAKA TO MELODIA - ODCINEK 1




Jednak najpiękniejszym wydarzeniem tego roku był dla mnie występ w programie Jaka to melodia? Miałam przyjemność zagrać w dwóch odcinkach. W pierwszym z nich, nawet nie wiem jakim cudem, udało mi się dojść do finału. W drugim miałam mniej szczęścia, ale to dlatego,że grałam z Mistrzem Mateuszem Rozmiarkiem, który dziś będzie walczył w Finale Roku :)
Bardzo miło wspominam te dwa odcinki. Poznałam nowe, wspaniałe osoby, dzięki uczestnictwu w tym programie, ponadto wygrałam trochę pieniędzy, pozbyłam sie tremy w pewnym stopniu. Bardzo długo się do tego przygotowywałam i opłacało się :) Czekam na następne swoje odcinki, mam nadzieje,że uda się znowu tam wystąpić. 


6. TELEFON OD ROBERTA JANOWSKIEGO Z RADIA ZŁOTE PRZEBOJE 



O tym wydarzeniu wspomniałam niedawno na blogu, ale z przyjemnością przypomnę Wam,że w grudniu, a dokładniej 10 grudnia o godzinie 11.46 po raz pierwszy zadzwonił do mnie Robert Janowski, którego baaaaaardzo lubię :D Nawet nie wiecie, jakie to cudowne uczucie usłyszeć w telefonie "Dzień dobry, tu Robert Janowski". W tamtej chwili moja świadomość została wyłączona ;) aż do tego stopnia,że zapomniałam tekstu mojej ukochanej piosenki Bajmu "Szklanka wody", gdy Robert poprosił mnie o zaśpiewanie fragmentu :P To niesamowite móc rozmawiać z nim o moich muzycznych pasjach, w postaci Bajmu i ich muzyki. A tak apropos Bajmu, a raczej Beaty. Dziś po raz drugi Beata została babcią. Kasia - jej córka, dziś urodziła swoje drugie dziecko - Zosię :) Cudownie :D 



A wracając do Roberta to nie tylko miałam przyjemność z nim porozmawiać przez telefon i to na antenie radia, to jeszcze dostałam wspaniałą płytę z kolędami. A to wszystko dzięki jednej z moich przyjaciółek :) dziękuje Ci Aniu. Kocham Cię <3 


I to by było na tyle moich najpiękniejszych chwil mijającego roku. Ważne było też jeszcze dla mnie założenie tego bloga, dzięki czemu mogę się tutaj wypowiadać na różne tematy, pisać o swoim życiu, dzielić się z Wami tym co myślę o różnych sprawach. Cieszę sie,że podjęłam ten krok. Wcześniej kilka razy próbowałam zakładać bloga i pisać, ale potem nie miałam motywacji do pisania. Jednak bardzo chciałam to robić. Teraz jednak się nie poddałam i starałam się regularnie tutaj pisać. 

A Wy, jak wspominacie 2014 rok? Piszcie w komentarzach, jeśli chcecie. 

1 komentarz:

  1. Widzę Aniu, że to był naprawdę wspaniały rok. Życzę Ci aby kolejny był dla ciebie równie udany. Dla wszystkich nas. Wspaniały post.

    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...