14 grudnia 2014

Mój dzień w Radiu Złote Przeboje!!!!

Cześć, 
dzisiaj będzie mega pozytywny post, gdyż jestem w bardzo dobrym humorze. Spełniło się jedno z moich wielkich marzeń - dziś miałam swój debiut w radiu :) I to nie w byle jakim programie, bo w audycji "Między nami wszystko gra" w Radiu Złote Przeboje. Program ten prowadzi oczywiście Robert Janowski :D 

fot. zloteprzeboje.tuba.pl 

Otóż okazało się,że moja przyjaciółka, Ania Kalinowska, o której więcej pisałam W TYM POŚCIE zrobiła mi przemiłą niespodziankę i jakiś czas temu wysłała do Roberta maila z prośbą o piosenkę dla mnie w radiu z dedykacją :) O czym wcześniej nie wiedziałam, dopiero teraz się dowiedziałam. Kochana Ania zadedykowała mi piosenkę mojego ukochanego zespołu Bajmu - "Biała Armia" :) cudownie było usłyszeć dziś tą piosenkę na antenie radia. A wcześniej Robert zadzwonił do mnie i rozmawialiśmy na temat mojej pasji Bajmem i ich muzyką. Pytał mnie o ulubione piosenki i dlaczego właśnie Bajm :)))) mój głos drżał z emocji, bo dla mnie to wyjątkowa chwila. Zawsze chciałam opowiedzieć o ukochanym zespole w radiu lub w telewizji. Z tego wszystkiego zapomniałam nawet jak się zaczynał refren mojej ulubionej "Szklanki Wody" Bajmu (Robert chciał mnie sprawdzić, czy znam na pamięć wszystkie teksty piosenek Bajmowych, więc chciał,żebym zaśpiewała) Byłam w szoku, za nic nie mogłam sobie przypomnieć. Ale za to znałam i zaśpiewałam Białą Armię ;D. Oprócz tego dostałam także przepiękną płytę z kolędami w wykonaniu m.in. Alicji Majewskiej czy Olgi Bończyk. Dla mnie to wyjątkowa chwila. Z całego serca dziękuję Ani i Robertowi za najpiękniejszy prezent, jaki mogłam otrzymać. To są właśnie przyjaciele, którzy nigdy nie zawodzą nawet w trudnych chwilach. DZIĘKUJĘ!!! 

Jeśli ktoś z Was chciałby zadedykować komuś piosenkę w radiu w programie Roberta, albo opowiedzieć mu jakieś wspomnienia muzyczne, albo chcielibyście,żeby Robert zadzwonił do Was lub do tych, komu dedykujecie piosenkę, to warto podać też numer telefonu :) to zachęcam do pisania na adres wspomnienia@zloteprzeboje.pl  ( szczegóły pod tym linkiem)

"BY PRZEŻYĆ TE CHWILE WARTO CZEKAĆ WIEK"


1 komentarz:

  1. Gratuluje odwagi Aniu. Cudowna niespodzianka rzeczywiście. Fantastyczna ta nasza Kalinka.... I znów się wzruszyłam. Zazdroszczę Ci bo to niesamowita sprawa wystąpić w audycji radiowej w dodatku w towarzystwie idola. Życzę Ci Aniu jak najwięcej takich przygód. Z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Christiane F - Życie mimo wszystko

Cześć!  W dzisiejszym poście przychodzę do Was z recenzją książki, którą przeczytałam ostatnio. Była nią "Życie mimo wszystko"...