11 listopada 2014

Moje zdjęcia ze znanymi osobami

Witajcie, na początku bardzo chciałam podziękować za to,że tak chętnie wchodzicie na mojego bloga, jeszcze trochę, a moja strona przekroczy 1900 wyświetleń, a ma zaledwie 1,5 miesiąca istnienia ;) Nie wiem jak to się stało, ale to oczywiście Wasza zasługa, to,że wchodzicie i czytacie moje słowa. Szczególnie miłe opinie zebrałam na temat kilku ostatnich postów, choć sie zupełnie nie spodziewałam.

Dziś chwilowo brakuje mi tematu do napisania, dlatego dziś będzie post bardziej obrazkowy niż słowny.

Ostatnio moja bliska koleżanka, Asia z Buska, zapytała mnie, z jakimi znanymi osobami mam zdjęcia. Powiedziałam jej z kim mam. Ale jednocześnie zainspirowała mnie do tego, aby podzielić się tymi zdjęciami tutaj, na moim blogu.

Jak wiecie, bardzo lubię bywać na koncertach, w programach telewizyjnych czy spotykać się ze znanymi osobami np w empiku. Takie chwile i takie spotkania bardzo dużo mi dają, mogę choć przez krótką chwilę spotkać się i poznać z bliska ludzi, których podziwiam i którzy są po prostu ciekawymi osobami. Nie zawsze byłam taka odważna podczas tych spotkań. Z każdym z nich wiążę wiele wspomnień, które zostają potem na lata.

Oto  moje zdjęcia ze znanymi i lubianymi ludźmi, z którymi miałam przyjemność się spotkać przed obiektywem :)

BEATA KOZIDRAK

Beatę Kozidrak poznałam oczywiście już dość dawno, w 2005 roku i mniej więcej raz w roku mam przyjemność się z nią spotkać. Jest wspaniałą i kochaną wokalistką. To zdjęcie zostało wykonane po koncercie w Sali Kongresowej w Warszawie w 2010 roku w grudniu, na 2 dni przed Wigilią. W ten sam dzień poznałam też moją przyjaciółkę Moniś Micał, która zrobiła to piękne zdjęcie. Zimno było bardzo w tym dniu, ale Beata nas skutecznie rozgrzała :D

ROBERT JANOWSKI


Roberta również znam już bardzo długo, już 5 i pół lat się znamy. Kiedy to zleciało. Wiele pięknych chwil z nim spędziłam, nie tylko na nagraniach Jaka to melodia? ale też byłam na kilku koncertach. Zdjęcie powyższe zostało pochodzi z pewnego majowego koncertu Roberta w 2011 roku. Tak, niby majowego, a było wtedy bardzo zimno jak na maj "wyjątkowo zimny maj:)", chwilę potem spadł ulewny deszcz, ale mimo tego dobrze się bawiłam na koncercie. Na zdjęciu obok Roberta jest też moja przyjaciółka Kasia, która przyjechała z Gniezna do Warszawy. A kilka dni potem wybrałyśmy sie na recital Roberta do Bydgoszczy :D

ROBERT GAWLIŃSKI



Robert Gawliński to jeden z trzech moich ulubionych polskich artystów, zaraz po Beacie i Robercie Janowskim. Drugi "mój" Robert to oczywiście lider zespołu Wilki, który bardzo lubię i cenię za muzykę i za teksty. Muzyka Wilków jest jedyna w swoim rodzaju wśród naszych zespołów, Robert i jego koledzy z zespołu tworzą piękne piosenki. Miałam przyjemność być już na kilku ich koncertach, a także na spotkaniu w kawiarence DDTVN, a to zdjęcie pochodzi z 2012 roku, po nagraniu programu "Bitwa na Głosy", z którego to, niestety, jego drużyna najwcześniej odpadła. A szkoda.

MICHAŁ WIŚNIEWSKI



Zdjęcie jest może niezbyt wyraźnie,ale nie szkodzi. Dla mnie w zdjęciach najbardziej liczą się wspomnienia. Michała również bardzo lubię już od wielu lat, odkąd go poznałam wraz z jego zespołem, oglądając pamiętny festiwal w Opolu w roku 2001. Nigdy jakoś nie udało mi się być na jego koncercie, choć swego czasu bardzo lubiłam muzykę Ich Troje. Nie interesowało mnie to,że wiele osób krytykowało ten zespół. Dla mnie Michał jest kimś, kto przetrwał trudne dzieciństwo i młodość, nie zawsze miał łatwo w życiu, a mimo to śpiewa dla ludzi i chce dawać nam siebie na koncertach. Jest to bardzo ciepły i fajny człowiek. Zdjęcie pochodzi z minionego roku ze spotkania w empiku, na którym Michał podpisywał płyty aż 5 godzin. A byłam z koleżanką prawie na końcu kolejki. To się nazywa poświęcenie dla fanów.

ANIA WYSZKONI


Ania Wyszkoni jest jedną z moich ulubionych wokalistek młodszego pokolenia. Choć już nie taka bardzo młoda. Również poznałam jej muzykę bardzo wcześnie, kiedy to zaczynała karierę w zespole Łzy. Od czasów "Agnieszki..." i "Narcyza" bardzo polubiłam głos Ani, który jest wg mnie dość oryginalny, ma fajną barwę, jest taki czysty w brzmieniu, co bardzo lubię u piosenkarek. Poza tym Ania jest przesympatyczną osobą. Zdjęcie powyżej pochodzi z zeszłego roku z koncertu zorganizowanego przez Avon, który miał propagować walkę kobiet z rakiem piersi, której Ania jest ambasadorką. 

PATRYCJA MARKOWSKA


Patrycję Markowską poznałam również na tym samym koncercie, co Anię Wyszkoni. Również ją bardzo lubię, i choć wspomniałam wyżej,że bardzo lubię czyste głosy u wokalistek (nie chrypiące ;)), to jednak mam dwa wyjątki - jednym z nich jest właśnie Patrycja i jej piękny, zabarwiony chrypką, głos. Szczególnie lubię jej głos w piosenkach "Ocean" w duecie z Arturem Gadowskim oraz "Księżycowy". W zeszłym roku byłam też na innym koncercie Patrycji, klubowym, w którym promowała swoją płytę Alter Ego. Polecam bardzo koncerty Pati :)

NATALIA KUKULSKA



Natalia Kukulska jest również mi znana od bardzo wielu lat, pochodzi ze słynnej muzycznej rodziny. Jej mamą była Anna Jantar, a tatą Jarosław Kukulski. Jej piosenki polubiłam już od dziecka...znaczy jej dziecięce piosenki takie jak słynny "Puszek Okruszek" ;) Potem poznałam też jej już dorosłe piosenki. Uwielbiam "Im więcej Ciebie tym mniej" oraz "Zakochani". Natalia jest również bardzo ciepła i fajna. Miałam przyjemność być na jej dwóch koncertach, a to zdjęcie również pochodzi z tego samego koncertu, co zdjęcie z Patrycją i Anią.

AGATA DĄBROWSKA


Agata jest jedną z solistek w programie Jaka to melodia? a także śpiewa razem ze Zbyszkiem Filem, w zespole Roberta Janowskiego "Janowski Projekt" na koncertach. Agata jest bardzo sympatyczna, bardzo szybko mnie zapamiętała, kiedyś często ją widywałam na nagraniach programu, a to zdjęcie pochodzi z majowego koncertu Roberta, z którego wstawiałam już zdjęcie na tej notce. Zdjęcie może nie jest najlepsze, bo, jak wspomniałam, w takcie koncertu spadł ulewny deszcz i moje włosy wyglądają fatalnie, ale najważniejsze,że Agata sie zgodziła pięknie uśmiechnąć do zdjęcia :)

MAGDALENA TUL



Madzia Tul jest również solistką w Jaka to melodia? Magda ma wg mnie najpiękniejszy głos ze wszystkich solistek JTM? Jest mocny, piękny głos jest ozdobą każdej piosenki. Oprócz Melodii, Madzia brała też udział w The Voice of Poland, a także reprezentowała Polskę konkursie Eurowizji w Dusseldorfie. To zdjęcie pochodzi z charytatywnego koncertu "Serduszko Oliwii", który zorganizowała Magda w zeszłym roku w maju w Józefowie pod Warszawą. Niestety, okazało się,ze Oliwka zmarła. :( Szkoda, ale takie oto zdjęcie mam z tego koncertu - z moją przyjaciółką Kasią :)

JULA



Julę poznałam na nagraniach "Bitwy na Głosy" w 3 edycji. Prowadziła drużynę z Łomży, z której pochodzi. Do zapoznania się z Julą zachęciła mnie moja przyjaciólka Moniś, z którą byłam na nagraniach programu. Jula jest bardzo sympatyczną, młodą polską wokalistką, i nawet jest mojego wzrostu, dzięki czemu nie musiałam myśleć o tym,że jestem za niska ;) Miałam też przyjemność być na koncercie Juli w zeszłym roku w Rzeszowie 1 czerwca. Tego dnia deszcz padał cały dzień, nawet na koncercie. A my z Moniś i z parasolką tańczyłyśmy i bawiłyśmy się w rytm piosenek Juli. Jak widać, w deszczu na koncertach też się można dobrze bawić. Jeszcze bardziej byłam mile zaskoczona, gdy po koncercie Jula w deszczu zdecydowała się rozdać wszystkim autografy :D super dziewczyna. :)

KASIA PIETRAS


Kasia Pietras jest jedną z chórzystek Bajmu. Jest wspaniałą dziewczyną, która ma w sobie tyle ciepła i pozytywnej energii...z resztą tak jak mama ;). Kasia, oprócz Bajmu, śpiewa także we własnym zespole Cate Likes Candy. A to zdjęcie pochodzi z koncertu Bajmu (właściwie to było już po koncercie) w Warszawie w 2012 roku :)

MAŁGORZATA FORMENIAK


Małgosia Foremniak jest jedną z najbardziej lubianych polskich aktorek. Najbardziej znana jest z serialu "Na dobre i na złe" oraz jako jurorka "Mam Talent". To zdjęcie zrobiłyśmy sobie podczas spotkania Beaty Kozidrak z fanami w DDTVN a przy okazji udało nam się złapać panią Małgosię na zdjęcie.
Na zdjęciu - od lewej znajdują się: Monika Kosmatka, Moniś Micał, ja, Małgorzata Foremniak i Iwona Makowiecka ;)

ANDRZEJ KRZYWY



To zdjęcie również nie jest dobrej jakości, ale mam nadzieję,że pana Andrzeja rozpoznajecie ;) Zdjęcie pochodzi z koncertu De Mono z 2012 roku z czerwca, kiedy to zespół koncertował na mojej uczelni SGGW :)

AGATA MŁYNARSKA


Pani Agata jest moją ulubioną dziennikarką. Bardzo lubię, gdy prowadzi koncerty czy programy tv. Tutaj miałam przyjemność spotkać się z nią przy okazji nagrania programu "Świat się kręci" w TVP. Przy niej widać, niestety, jak bardzo nie urosłam ;)

TOMEK SZCZEPANIK/PECTUS




Pectus jest to jeden z moich ulubionych polskich zespołów, o czym już opowiadałam na tym blogu. Byłam 2 razy na ich koncercie, a te zdjęcia pochodzą z tegorocznego koncertu zespołu w Rzeszowie :)

ARTUR DANIEWSKI (BAJM)



Artur jest muzykiem z zespołu Bajm, który jest nazywany również polskim Stingiem ;) To zdjęcie pochodzi z koncertu Bajmu w Rzeszowie z 2013 roku.

PIOTR BIELECKI (BAJM)


Piotr również, podobnie jak Artur, gra w Bajmie od wielu lat. Tu również po koncercie Bajmu w Rzeszowie w październiku 2013 roku.


MARTYNA WOJCIECHOWSKA


Martyna jest moją ulubioną podróżniczką. Jest jedną z tych osób, którymi inspiruję się w życiu. Powodów mam wiele...jest nie tylko odważną kobietą, co cenię w niej najbardziej,ale też nigdy nie poddaje się w walce o swoje marzenia, nawet te bardzo wygórowane, i to dosłownie w postaci zdobycia Mount Everestu, czyli najwyższej góry świata. Martyna pokazuje nam,że można przesunąć nasz życiowy horyzont, granice naszych możliwości. Martyna robi to co kocha w życiu najbardziej - podróżuje, zwiedza świat, który pokochała. Bo pomimo wszystko, nasza Ziemia jest piękną planetą, na której istnieje życie. I każdy z nas to życie powinien wykorzystać we właściwy sposób. Martynę spotkałam w listopadzie 2012 roku w warszawskim empiku. 


I to chyba wszystkie zdjęcia ze znanymi osobami, które udało mi się zrobić. Miałam przyjemność spotkać się też z innymi osobami po koncertach, ale nie udało się zrobić zdjęć.

1 komentarz:

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...