07 listopada 2014

8 moich ulubionych kosmetyków

Witajcie Kochani Czytelnicy mojego bloga, a muszę przyznać z przyjemnością,że jest Was coraz więcej. Jest mi bardzo miło i dziękuję,że czytacie moje słowa, moje teksty, przemyślenia. Szczególnie miło mi się zrobiło po wczorajszym poście, w którym opowiedziałam o tym, jak walczyłam z kompleksami i o Robercie :) Zebrałam mnóstwo pozytywnych komentarzy od Was. Bardzo mi miło,że kogoś wzruszyłam moimi słowami. Dziękuję bardzo tym osobom.

Dziś przygotowałam post na zupełnie inny temat, nie ciężki dla mnie. Zainspirowałam się wczoraj na innym blogu pewnym postem, w którym autorka opisywała swoje ulubione kosmetyki. Ja również chciałabym zrobić takie zestawienie na blogu.

Lista moich kosmetyków, które lubię nie jest wg tego, który najbardziej lubię, do najmniej ulubionego. Po prostu opiszę te, które najlepiej lubię używać, które są w przystępnych cenach i polecam je każdemu.

1. KREM NIVEA SOFT

Kremu Nivea Soft używam od dawna, już jako nastolatka lubiłam stosować go rano, aby nawilżyć twarz. Poza tym ten krem jest nie tylko do twarzy, może również posłużyć jako balsam do ciała lub krem do rąk. Ten krem zawiera w swoim składzie olejek jojoba, który wyjątkowo intensywnie nawilża skórę, a także witaminę E, która pielęgnuje skórę. Krem wyjątkowo dobrze się wchłania, nie jest tłusty, można stosować go zarówno latem jak i zimą. Często smaruję nim twarz po zmyciu makijażu.Krem jest przeznaczony do każdego typu cery.  Dzięki temu kremowi czuję się odprężona i nawilżona :) Polecam wszystkim. Chciałam jeszcze dodać,że ten krem jest dostępny w kilku wariantach opakowań, od 50 ml do 300 ml. Ja najczęściej kupuję ten po 100 ml, który kosztuje około 10 zł.

2. ŻEL DO MYCIA TWARZY NIVEA AQUA EFFECT 

Jest to mój ulubiony żel do mycia twarzy, zawierający drobinki peelingujące skórę. Jest to produkt do cery tłustej i mieszanej, czyli odpowiedni dla mnie. Zawiera algi oceaniczne i  Formuę Hydra IQ, która jest aktywnym składnikiem żelu i zapewnia intensywne nawilżenie skóry. Reguluje dostawę i transport wody z zewnątrz do wewnątrz skóry. Dzięki temu nasza skóra jest nawilżona przez 24 godziny i tak też się czuję, po użyciu tego kosmetyku. Dodatkowo, zawarte w nim drobinki, delikatnie oczyszczają skórę (pory) i masują ją. Po użyciu tego żelu czuję się odświeżona. Żel łatwo się zmywa, nie pozostawia tłustej warstwy,którą często trudno zmyć, używając innych żeli do mycia twarzy. Polecam wszystkim. Cena takiego żelu wynosi około 14 zł. 

3. POMADKA NIVEA PEARLY SHINE 

Jeśli już jesteśmy przy marce Nivea, to napiszę o jeszcze jednym moim ulubieńcu z Nivei. A jest to pomadka Nivea Pearly Shine. Bardzo ją lubię, najbardziej ze wszystkich pomadek do ust. Po pierwsze, dlatego,że nie klei się za bardzo do ust. Poza tym pomadka ta odpowiednio chroni usta, pozostaje na nich na długo, zostawia na nich piękny perłowy blask, zgodnie z nazwą, który bardzo lubię. Pomadka ta zawiera wyciąg z pereł oraz jedwabiu. Te składniki sprawiają,że skóra warg jest idealnie gładka i jest chroniona przez składniki zawarte w tych substancjach. Cena takiej pomadki wynosi około 8 zł. 


4. KREM DO RĄK ZIAJA KOKOSOWY

Jest to mój ulubiony krem do rąk. Stosuję go już od kilku lat i polecam wszystkim. Krem do rąk ziaja kokosowy aktywnie pielęgnuje skórę dłoni, dzięki zawartym w niej składnikom, takim jak: lipidy z orzecha kokosowego (które zapewniają wysoką ochronę warstwy lipidowej naskórka rąk; zawarte w tych lipidach kwasy omega 3 i omega 6 zapewniają właściwie nawilżenie i odżywienie skóry) czy olej Canola (substancję bogatą w fitosterole i tokoferole - składniki, które neutralizują wolne rodniki, chronią skórę przed promieniami UV oraz odżywiają skórę). Bardzo lubię ten krem, ponieważ uwielbiam zapach kokosa, mogłabym używać tego kremu non stop. Ma lekką konsystencję, nie jest tłusty, szybko się wchłania i pozostawia przyjemne uczucie na dłoniach. Cena około 6 zł


5. KREM DO TWARZY BIELENDA COLOR CONTROL CC - FACE PERFECTOR 

Ten krem stosuję dopiero od niedawna, dostałam go jako nagrodę pocieszenia (wraz z całym zestawem kosmetyków Bielenda) w programie Jaka to melodia? I od razu zachwycił mnie ten krem. Jest to krem z formułą 10 w 1. Ten kosmetyk łączy w sobie właściwości korektora i kremu pielęgnacyjnego. Skutecznie poprawia kondycję skóry, wygładza ja, nadaje odpowiedni koloryt. Dzięki niemu moja skóra jest odpowiednio nawilżona, rozświetlona, odprężona, nie zatyka porów i nie jest tłusty. Po zastosowaniu tego kremu moja skóra wreszcie się nie świeci, tylko jest idealnie matowa. Sama sprawdziłam i stosuję go codziennie. Dodatkowo krem ma przyjemny brzoskwiniowy zapach, co bardzo lubię, bo uwielbiam owocowe zapachy w kosmetykach. Nie wiem ile kosztuje krem w drogeriach, bo dostałam go w programie, ale jak będę w drogerii to się dowiem i tu napiszę. 

6. SPRAY DO WŁOSÓW SCHAUMA ŚWIEŻOŚĆ BAWEŁNY

Moje włosy niestety mają taką strukturę,że się trudno rozczesuję. Musze sobie pomagać odopowiednimi odżywkami i sprayami do włosów, które pomagają mi rozczesywać włosy po ich wysuszeniu. Kiedyś kupiłam z ciekawości spray do włosów Schauma Świeżość Bawełny. I to był dobry wybór. Spray jest bardzo wydajny, jedną buteleczkę zużyłam przez wiele miesięcy. Po wysuszeniu włosów i przed kolejnym czesaniem lubię sobie spryskać nim włosy. Dzięki temu są nawilżone i ząbki grzebienia łatwo wchodzą między włosy. Spray ten zawiera ekstrakt z bawełny. Działa łagodząco na skórę głowy. W przeciwieństwie do spray Timotej, nie skleja włosów. Spray ten nie jest tłusty, delikatnie nawilża włosy i skórę głowy. Bardzo dobrze mi się go stosuje. Polecam wszystkim. Cena około 13 zł. 

7. PEELING DO CIAŁA DAX PERFECTA CZEKOLADOWO-KOKOSOWY 

Jest to najlepszy peeling do ciała, jaki używałam do tej pory. W ogóle peeligni Dax Perfecty są bardzo dobre. Posiadają grube ziarenka, które bardzo lubię, ponieważ wspaniale masują skórę podczas kąpieli. Mnie przypadł do gustu czekoladowo-kokosowy. Ma on właściwości złuszczające i wygładzające. Po jego zastosowaniu moja skóra jest odpowiednio wygładzona, nie muszę już stosować po tym żelu do mycia ciała, bo szkoda maskować tego pięknego zapachu, który pozostaje na długo po zastosowaniu. Peeling zawiera olejek kokosowy, który jest odpowiedzialny za wygładzanie skóry, zaś masło kakaowe działa ujędrniająco i regenerująco. Peeling ten polecam szczególnie zimą, gdy chcemy się rozgrzać w zimowe dni, przy okazji jest to pewnie rodzaj aromaterapii. Któż się nie oprze wspaniałym zapachom czekolady i kokosa ;) Cena około 17 zł


8. KREM DO TWARZY EVELINE BLEMISH BASE  BB CREM 

Jest to mój kolejny ulubiony produkt do twarzy, który pomaga mi w codziennej pielęgnacji cery. W ogóle bardzo lubię wszelkie kremy typu BB i CC. Są to kremy wielofunkcyjne, będące połączeniem kremu pielęgnacyjnego do twarzy z podkładem. Krem BB Eveline, który używam jest przeznaczony do każdego typu cery. Wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery, intensywnie nawilża aż przez 48h, można go stosować jako bazę pod makijaż, redukuje oznaki zmęczenia, upiększa i poprawia kondycję skóry. Krem ten ma lekką konsystencję, dobrze rozprowadza się na skórze twarzy, jest nietłusty i bardzo wydajny. Jedna "kropelka" kremu wystarczy mi by posmarować nim skórę twarzy i cieszyć się nienagannym wyglądem mojej skóry. Moja twarz jest po nim wyraźnie odprężona, nie widać oznak zmęczenia. dżywcza formuła z bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F), kofeiną i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne idealnie wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Minerały morskie oraz AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody. BioKolagen i Pro-Elastyna zapewniają jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami. 
Polecam wszystkim ten krem. Cena około 15 zł




4 komentarze:

  1. Z pomadek nivea powinnaś też wypróbować vitamin shake. Pięknie pachnie i jest lepsza niż ta perłowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś uwielbialam zamawiać kosmetyki z Oriflame. Mialam mase tych kremów do pilingu i żeli pod prysznic. Najbardziej jednak lubię kupowac perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea Soft mi się znudził, denerwuje już mnie nawet jego zapach :D. Kiedyś często po niego sięgałam, teraz - niekoniecznie. Żel do mycia twarzy jest mi dobrze znany, korzystam z niego na co dzień, choć ostatnio poszedł w odstawkę - używam teraz głównie pasty z ziaji. Oczywiście przy punkcie numer 7 oczy zaświeciły mi się jak pięciozłotówki haha. Jeśli chodzi o kremy do twarzy to wciąż nie znałam dla siebie tego najlepszego. Póki co króluje niebieska nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde kosmetyki z czasem się trochę nudzą, człowiek potrzebuje różnorodności, także w kosmetykach ;D najważniejsze, by ich używanie sprawiało nam przyjemność i odpowiednio działały :)

      Usuń

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...