08 października 2014

Moje miasto, a w nim, najpiękniejszy mój świat. część 1

Cześć, dzisiaj chciałam przedstawić kolejną porcję moich zdjęć. Tym razem zapraszam Was na wędrówkę po Warszawie - moim mieście. Pokażę Wam stolicę widzianą moimi oczami, pokażę Wam ciekawe miejsca, które lubię i które warto poznać. Dziś przedstawię wam Łazienki Królewskie
Moim ulubionym miejscem w Warszawie są Łazienki Królewskie. Jest to najpiękniejszy, moim zdaniem, park Warszawy. Park ten został założony przez króla Stanisława Augusta Poniatowskiego w XVIII wieku. Powierzchnia parku wynosi około 76 ha i jest położony w Śródmieściu, w jego południowej części przy ulicach - od zachodu Aleje Ujazdowskie, gdzie znajduje się główne wejście do parku - prowadzące do jednego z dwóch najważniejszych obiektów parku czyli Pomnika Fryderyka Chopina. Ponadto jest kilka bocznych wejść - od północy przy ul. Agrykola i Szwoleżerów, od południowej od ulicy Gagarina.
Spacerując głównym wejściem dojdziemy do dużego budynku - Starej Pomarańczarni, a idąc jeszcze dalej, dojdziemy do najważniejszego zabytku parku, czyli Pałacu na Wodzie.
Łazienki Królewskie są popularnym miejscem, w którym można odpocząć od miejskiego gwaru, latem posłuchać koncertów Chopinowskich i cieszyć się pięknem otaczającej przyrody. A oto moje zdjęcia z Łazienek.




















2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia Aniu. Bardzo mi się podoba na twoim blogu. Fajnie piszesz i ciekawie o swoim mieście. Ściskam mocno i zapraszam do mnie.
    http://kasinyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu. Będę pisać o moim mieście i cieszę sie,że podoba Ci się mój blog. Z pewnością zajrzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...