02 października 2014

Kilka słów o przyjaźni

Dziś chciałabym opowiedzieć o przyjaźni. To wyjątkowe uczucie, więź, która łączy ludzi w szczególny sposób. Ta więź tworzy się między dwojgiem ludzi często przypadkowo, poznajemy ich w różnych miejscach, w szkole, w pracy, w Internecie. Zazwyczaj przyjaciół łączą wspólne pasje, poglądy, zainteresowania. Czasem przyjaciele mieszkają daleko od siebie, w różnych miastach, a mimo to potrafią się przyjaźnić. Mam takie osoby, które są dla mnie wyjątkowo bliskie, choć mieszkają w innych częściach Polski. Pomaga nam w tym Internet i telefony, ale w miarę możliwości spotykamy się i te chwile są dla nas jak skarb. Długo wyczekiwane,potrafią zamienić nasze życie w chwile pełne radości i spełnienia. W przyjaźni występują też trudne chwile, często wynikające z różnych problemów w życiu. Czasami musimy się wyciszyć, pobyć tylko ze sobą. Jednak mimo wszystko potrafimy się zrozumieć. Często osoby, które poznałam w moim mieście, w "realu" nie mają dla mnie czasu, pochłaniają ich obowiązki. Nawet nie mają chwili by napisać do mnie SMSa czy maila. A moje przyjaciółki, a mam ich 3 są zawsze ze mną, nawet jeśli daleko ciałem to są bliskie sercu <3. Kocham je i to najlepsze co mnie w życiu spotkało. Dziękuję Wam za tą przyjaźń i postaram się nigdy Was nie zawieźć :)

A oto moje zdjęcie na dziś:

1 komentarz:

  1. Właśnie Aniu, masz świętą racje. Przyjaciół powinny łączyć pasje. To jedna z ważniejszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

RODZIAŁ 11

CZĘŚĆ II – KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ Rozdział 11 Tomasz i Sandra skończyli właśnie próbę do nowego przedstawienia w Teatrze Sy...