29 września 2014

Cześć - Powitanie

Cześć, jestem Ania. Od dawna planowałam założyć bloga. Dziś są takie popularne. To rodzaj pamiętnika, w którym możemy podzielić się wszystkim. Kiedyś pamiętnik był prowadzony w formie papierowej, tak jak i listy pisało się własnoręcznie, wkładało do koperty, stało po znaczek w długaśnej kolejce na poczcie, a potem z wielkim podnieceniem wrzucaliśmy do czerwonej skrzynki i czekaliśmy na odpowiedź :) Podobnie z pamiętnikiem. Pisało się go w specjalnym zeszycie, notatniku, rysowało się w nim, powierzało się mu największe sekrety, rozterki. Wszystko w tajemnicy przed innymi, zamykany na kłódeczkę z kluczykiem i nikt nie mógł do niego zajrzeć.
Dziś ludzie nie potrafią wyobrazić sobie życia bez Internetu. Internet jest wszędzie. W pracy, w domu, nawet w telefonie każdy ma mobilny Internet, by być na bieżąco ze wszystkimi informacjami i wiadomościami od znajomych. Piszemy maile i prowadzimy blogi. Dlatego ja też chciałam zacząć przygodę z blogowaniem. Natchniona dodatkowo książką Joanny Opiat-Bojarskiej "Blogostan", postanowiłam i ja spróbować. Początki bywają trudne, ale ja nie jestem z tych, co się łatwo poddają :)
Będę się na moim blogu dzieliła wszystkim, moimi przemyśleniami, opowiadała o ciekawych rzeczach, wrzucała moje zdjęcia itd.
Pozdrawiam wszystkich czytających, jeśli już tacy są :) Miłego wieczorku.
A oto moje zdjęcie Warszawy - mojego miasta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak wyrwać się ze szponów depresji

Dzień Dobry :) Jak to dobrze wrócić do blogowania. Ledwo napisałam swój pierwszy post (po długim czasie nieobecności tutaj), a już dziś...